Beantwoord

Uitstel factuur

• 9 mei 2018
  • 5 reacties
  • 249 keer bekeken

Hoi! Ik vroeg mij af of ik de betaling van de factuur van april kon uitstellen tot minimaal een maand. Ik zit nu even krap bij kas. Online is het niet gelukt met het aanvragen van de uitstelling en ik hoopte dat het hier geregeld kon worden.

Ik hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt!

Gr Huynh
icon

Beste antwoord door Nadia 11 mei 2018, 15:01

Hallo Huynh, welkom op het forum. Heel goed dat je aan de bel trekt om je betaling later te voldoen. Soms blijft er toch nog een stukje maand over aan het eind van je salaris 😉 Op onze pagina: Betaling eenmalig uitstellen kun je online een betaalafspraak maken om je factuur op een afgesproken datum via iDEAL te betalen. Je moet daarvoor wel aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • Je beschikt over een Mobiel abonnement, een vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) van KPN of over een Digitenne abonnement
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken voor je laatst ontvangen factuur
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als je maar 1 factuur hebt openstaan
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als het bedrag van de factuur minder dan 500 euro is

Voorwaarden 2,3 en 4 zeggen nagenoeg hetzelfde: je factuur mag niet langer dan 1 maand openstaan. Ik heb even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je helaas niet aan die voorwaarde voldoet. Ik heb je een privébericht gestuurd, wil je daarop reageren? Dan kijken we samen even naar de mogelijkheden :D

Ps. ik kan ook de betaaldatum aanpassen voor je mobiele aansluiting. Ik zie dat jouw facturen in het midden van de maand worden afgeschreven. Komt dat uit? Ik kan de afschrijving aan het eind van de maand laten doen 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Met niet gelukt, bedoel je daarmee niet gevonden of dat het niet mocht/werkte?

Je kan namelijk deze link daarvoor gebruiken: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuur-betalen/online-betaalafspraak.htm#/0000.1
(Check even of je aan die voorwaarden voldoet)

Robin
Hoi! Met niet gelukt is het idd dat ik (waarschijnlijk) niet aan de voorwaarden voldoe, maar dit weet ik niet zeker. Is er toch een andere mogelijkheid om het aan te vragen?

Alvast bedankt,

Gr Huynh
Reputatie 7
Badge +14
Hallo Huynh, welkom op het forum. Heel goed dat je aan de bel trekt om je betaling later te voldoen. Soms blijft er toch nog een stukje maand over aan het eind van je salaris 😉 Op onze pagina: Betaling eenmalig uitstellen kun je online een betaalafspraak maken om je factuur op een afgesproken datum via iDEAL te betalen. Je moet daarvoor wel aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • Je beschikt over een Mobiel abonnement, een vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) van KPN of over een Digitenne abonnement
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken voor je laatst ontvangen factuur
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als je maar 1 factuur hebt openstaan
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als het bedrag van de factuur minder dan 500 euro is

Voorwaarden 2,3 en 4 zeggen nagenoeg hetzelfde: je factuur mag niet langer dan 1 maand openstaan. Ik heb even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je helaas niet aan die voorwaarde voldoet. Ik heb je een privébericht gestuurd, wil je daarop reageren? Dan kijken we samen even naar de mogelijkheden :D

Ps. ik kan ook de betaaldatum aanpassen voor je mobiele aansluiting. Ik zie dat jouw facturen in het midden van de maand worden afgeschreven. Komt dat uit? Ik kan de afschrijving aan het eind van de maand laten doen 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Hey Huynh, ik heb al even niks meer van je vernomen. Wil je zo spoedig als kan reageren op mijn privéberichtje? Dan kan ik de betaalafspraak voor je in orde maken 🙂 Ik hoor van je!
Reputatie 7
Badge +14
Hay Huynh, ik heb je betaalafspraak aangemaakt, je kunt tot eind deze maand de betaling voldoen! Ook heb ik de automatische incasso datum aangepast naar eind van de maand. Dit zal volgende maand ingaan.
Ik ga ervan uit dat je vragen zijn beantwoord en sluit daarmee dit topic. Als ik toch nog wat voor je kan doen geef een gil! 🙂

Reageer