Beantwoord

Uitstel totale afsluiting

• 25 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 223 keer bekeken

Hulp nodig bij stoppen totale afsluiting.
Kan op dit moment niet betalen. Pas 25 september maar dat is te laat.
Ben alleenstaand en in een juridische onfortuinlijke situatie.
Zaak wordt door mijn jurist behandeld maar rechtbank werkt langzaam.
Ontvang nu al 3 maanden mijn ANW/PENSIOEN niet staat "geparkeerd" wat mijn jurist aanvecht.
Hoe los ik dit op heb telefoon hard nodig juist nu.
icon

Beste antwoord door Joran 29 augustus 2017, 15:05

Welkom Flap, wat een nare situatie. Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je vrijdag al telefonisch contact hebt opgenomen. Als er nog onduidelijkheid is of als ik iets voor je kan betekenen, laat het weten.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Is het niet beter om in deze spoed situatie even te bellen met KPN?
1200 via mobiel of via de website even met een medewerker chatten?
Zie ook: https://www.kpn.com/service-contact.htm
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Flap, wat een nare situatie. Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je vrijdag al telefonisch contact hebt opgenomen. Als er nog onduidelijkheid is of als ik iets voor je kan betekenen, laat het weten.
Je kumt proberen wat je wilt geen medewerking van KPN. Bel je 1200 nee. Chat je omdat mu gewoon alles achterloopt ook tv-intrrmet het hele pakket. Wel juli 2 dagen geleden betaald augustus nog niet voor tv en internet moet je bellen met 0800 nr.wat dan weer niet kan omdat telefoon voor helft is afgesloten. Wel voor mobiel niet mogelijk contact voor de rest. Ga maar bij iemand anders bellen dan. Ben alleenstaand en dat is moeilijk.
KPN te zakelijk en ben al jaren klant.
Geen goede service of menselijkheid.
Na totale afsluiting kan ik dan telefoon over zette op prepaid totdat ik mijn situatie heb opgelost.
Rechtbanken werken langzaam!! Geduld is nu mijn enige optie. Wil en moet bereikbaar zijn.
Alleenstaand en invalide.
Reputatie 7
Badge +28
Helaas niet. Als het abonnement is afgesloten wegens een betalingsprobleem is het nummer niet meer te gebruiken. Prepaid met een nieuw nummer is wel mogelijk.

Ik hoop dat dit snel wordt afgehandeld door de rechtbank zodat dit kan worden voorkomen.
Kan ik zo een kaart overal kopen b.v bij AH.
Reputatie 7
Badge +28
Voor prepaid van KPN kun je het beste naar een KPN winkel gaan. Of, nog makkelijker: je kunt online een simkaart bestellen: KPN Prepaid

Een paar dingen om rekening mee te houden: mobiel internet verbruikt het prepaidtegoed vrij snel. Als het voornamelijk gaat om bereikbaar zijn adviseer ik mobiel internet op je mobiel uit te schakelen. Het beltegoed moet eens in de 6 maanden worden gebruikt, anders vervalt het. Een telefoongesprek of sms is daarvoor genoeg.
Bedankt ga prepaid voorlopig.
Niet KPN kijk wel wordt toch ander nummer.
Bij totale afsluiting vervalt je nummer.
KPN sorry heb mijn situatie uitgelegd niet aanwezig.
Enigste goeie antwoorden nu via jou
Reputatie 7
Nog een tip:
Als je een prepaidpakketje koopt let dan op de uiterste verkoopdatum. Deze is bij winkels als AH nog al eens verlopen. Zij zijn zelf hier verantwoordelijk voor. KPN levert de pakketjes met een ruim in de toekomst liggende datum.

Heel veel sterkte met deze vervelende situatie. Hopelijk wordt alles goed opgelost.
Doe ik en werkelijk harstikke bedankt.
Kan niet anders zeggen dat je een meedenker bent. In deze voor mij onfortuinlijke zaak.
Weet dat het goed komt uiteindelijk.
Kan gelukkig zeggen dat er genoeg grote bedrijven die ook meedenken en de situatie schrijnend vinden voor mij.
Echt bedankt.

Reageer