Beantwoord

Uitstel van betaling aanvragen

  • 21 October 2019
  • 2 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik zal graag me laaste betaling wat mis lukt is van 113 euro uit willen stellen naar eind van deze maand als dat zal kunnen 

 

[i]*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid[/i]

[i]*Admin: topic verplaatst naar juiste board[/i]

icon

Beste antwoord door RBxx 21 October 2019, 16:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag @Vinnny, kijk of je via deze link Betaalafspraak maken de betaling eenmalig kan uitstellen.

Als dat niet lukt, bel KPN dan via 0800 0402 en vraag naar Collections. Die afdeling kan dan samen met jou bepalen wat mogelijk is. (bereikbaar ma t/m vr van 08:30 tot 16:45 uur)

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Vinnny Ik zie dat je het enige juiste antwoord al hebt gekregen. Via de betreffende link of door te bellen kun je wellicht het één en ander regelen! 

Reageer