Beantwoord

Uitstelbetaling

  • 8 April 2019
  • 14 reacties
  • 267 keer bekeken

ik wil graag uitstel van betaling factuur van maart tv internet bellen staat op LA koppen
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 April 2019, 11:11

Bekijk origineel

14 reacties

ik wil de rekening 26 april overmaken als dat mogelijk is want anders gaan ze morgen het internet blokkeren groet L A koppen
mijn klant nr is ******

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Coco1234 . Welkom op het forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je kan op deze pagina de betaling van je KPN factuur eenmalig uitstellen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op deze pagina staat ook aan welke voorwaarden je moet voldoen om een betaling uit te stellen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Ik heb net die link gebruikt die u mij gestuurd heeft geeft aan dat het niet mogelijk is vriendelijke groet lakoppen
Geet aan niet mogelijk uit stel van betaling dat vind ik wel vreemd
Waarom kan ik geen uitstel van betaling krijgen ik heb de link gebruikt geef aan dat het niet mogelijk is en wat nu ze gaan morgen het internet blokkeren
Ik kan het nog niet betalen over twee weken wel ik zou het jammer vinden als er geen oplossing komt vanochtend ook al contact gehadad met KPN als het niet het geval is moet ik maar na aan ander provider gaan uit kijken groet LA koppen
Voor tv internet en bellen
Reputatie 7
Badge +21
Als het niet lukt om deze betaling online uit te stellen dan heeft ons systeem deze mogelijkheid waarschijnlijk geblokkeerd. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel dan kan ik het voor je nakijken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Je kan ook telefonisch contact met ons opnemen. Onze klantenservice is bereikbaar op het nummer 0800 0402.
knt u voor mij na kijken of ik ben geblokkeerd want ik wil graag uitstel van betaling op internet tv bellen la koppen
Reputatie 7
Badge +22
Ik kan het nog niet betalen over twee weken wel ik zou het jammer vinden als er geen oplossing komt vanochtend ook al contact gehadad met KPN als het niet het geval is moet ik maar na aan ander provider gaan uit kijken groet LA koppen
Als je het bij KPN niet kunt betalen, kun je moeilijk naar een andere provider gaan. Omdat je uitstel van betaling wilt.
Reputatie 7
Badge +21
Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel dan kan ik het voor je nakijken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Je kan ook telefonisch contact met ons opnemen. Onze klantenservice is bereikbaar op het nummer 0800 0402.

Zoals ik al eerder in dit topic aangaf kan ik je pas verder helpen als ik je gegevens heb ontvangen.
Reputatie 7
Badge +22

Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel dan kan ik het voor je nakijken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Je kan ook telefonisch contact met ons opnemen. Onze klantenservice is bereikbaar op het nummer 0800 0402.Zoals ik al eerder in dit topic aangaf kan ik je pas verder helpen als ik je gegevens heb ontvangen.

@Coco1234 we hebben niks meer van je gehoord, is het inmiddels opgelost?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer