Vraag

Uitgevallen order

  • 6 December 2019
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

 

Ik heb afgelopen weekend via de kpn site een abonnement besteld met telefoon,een bedrag betaald voor de telefoon en daarna was het stil.
Toen de klantenservice maar gebeld en daar kreeg ik te horen dat mijn order was uitgevallen en dat het wat tijd gaan kosten om dit soort orders af te handelen.
ik heb toen nog een dag gewacht,misschien wordt de order alsnog verwerkt,maar helaas niet.
Ik heb toen via de klantenservice de bestelling geannuleerd,maar dat is lastig als die niet verwerkt is.….
Heeft iemand hier ervaring mee?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RLaabar, welkom op het forum!

Wat jammer dat het niet helemaal soepel verlopen is met je bestelling:confused: Zou je  je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan duik ik de systemen in om te kijken wat de status is van je order en wat ik nog voor je kan doen!

Goedenavond Marja,

Namens Laabar Food cv heb ik heb een abonnement met een telefoon besteld op 01 december ik had via kpn website 828€ betaald voor de toestel.
Bestelnummer 1912011821673
ik heb 2 x keer gebeld naar de klantenservice maar zonder succes.

Ik stel het zeer op prijs als u mij kunt hiermee helpen.

Grt. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt,

Ik zie dat er inmiddels een succesvolle bestelling loopt, het lijkt er dus op dat dit goed gaat komen!

Mocht dit anders zitten en moet er toch nog iets gebeuren, zou je dan contact op willen nemen met mijn collega van ons zakelijke forum? Daar kunnen ze alles voor je uitzoeken:slight_smile: