Unlimited Data op?

  • 23 November 2019
  • 15 reacties
  • 6473 keer bekeken

Ik heb unlimited data maar als ik op 4G ben en ik op het internet probeer te gaan lijkt het net of ik geen data meer heb… hoe kan ik dit oplossen? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

Waardoor lijkt het dat je geen unlimited data hebt?

Reputatie 7
Badge +17

@Shadyyy Welkom op ons Forum en goed dat je je vraag hier stelt. 

Ik neem aan dat het gaat over ons nieuwe ‘Hussel onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms’ abonnement, klopt dit?
Dit onbeperkte data abonnement heeft een aantal voorwaarden.

  1. Je krijgt 5 GB internet per dag.
  2. Zodra dit op is kan je (ongelimiteerd) 1 GB bijbestellen via de MijnKPN App of door een SMS te sturen.

Het kan dus zijn dat je die dag 5GB hebt gebruikt en dus vertraagd internet hebt, als je 1 GB bijbesteld (gratis) dan gaat het weer zo snel als je gewend bent.
Natuurlijk zodra het 00:00 uur 's nachts is geweest wordt je datasaldo weer aangevuld met 5 GB internet. 

Onderaan deze pagina zie je de ‘kleine lettertjes/voorwaarden’ die betrekking hebben op ons onbeperkt data abonnement. 

Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Shadyyy Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

En hoe vaak kan je  gratis 1 gb bijbestellen

 

Reputatie 7
Badge +21

En hoe vaak kan je  gratis 1 gb bijbestellen

Zo vaak als nodig is. Onderaan deze pagina zie je de ‘kleine lettertjes/voorwaarden’ 

Kan dit ookin het buitenland 

Reputatie 7
Badge +21

@jetpet ook dat staat op die pagina klik hier .

In de EU krijg je 22 GB data per maand

Als je door die 5 GB heen bent, en nog niet een GB gratis hebt besteld, kom je dan ‘buiten je bundel’ terecht wat een fortuin kan kosten? Moet je een plafond instellen als je unlimited hebt?

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Wendy8 , geen kosten, maar dan wordt tijdelijk je snelheid geknepen totdat je weer een GB erbij hebt gekregen. Je houdt internet, maar erg traag.

Bedankt voor je snelle antwoord! Dat is dan nog goed te doen. Buiten je bundel betalen is mijn grootste angst :-0. 

Badge

Ik had precies hetzelfde vandaag. Niet echt een klantvriendelijke oplossing.

Lekker handig ook als je onderweg bent in de auto.

 

Ook ik werd verrast door de “5GB-regel”. Knap waardeloos, zeker als je regelmatig onderweg bent en veel data nodig hebt. 5GB is niet meer van deze tijd. Maak er dan tenminste 50GB van en hoog op in blokken van 5GB. Dit is echt niet te doen. Grappig ook dat in de VS reeds jaren geleden (2015) providers voor deze misleiding op de vingers getikt werden door de FCC met flinke boetes.

Unlimited is unlimited, niet unlimited-met-een-beperking.

Reputatie 7
Badge +24

Dit is echt niet te doen.

Dat is de bedoeling ook denk ik. Het is fair use policy. Bedoeld om extreem hoog verbruik tegen te gaan. Zo ongeveer alle providers hebben dit. Vodafone en Tele2 bijvoorbeeld hebben precies hetzelfde als KPN.

Vind dit allemaal boel shit..unlimited moet ook zo zijn..en niet met beperking..

Ik ga eens wat dieper in deze onzin..via rechtelijke wegen..

Ik ben al boos op kpn..vanwege mijn factuur..tijdens het verlengen van mijn abonnement heb ik uitleg gevraagd  over bedragen waar ik tot nu niet weet hoe ze zijn onstaan, dan sturen ze mijn alle facturen op...geen uitleg..hoop dat die corona gauw voorbij is..dan kan ik een bezoek brengen bij een van de winkel van sinkel

Reputatie 6
Badge +7

O spanned hoor! Rechterlijke wegen nog wel!

 

Hou je ons op de hoogte van je rechterlijke (om) wegen alsjeblieft?

 

Tip: print alles snel uit als bewijs zodat er snel duidelijkheid is over dat je niet gelezen hebt waarmee je akkoord gegaan bent dan valt het vermoedelijk nog in het vaak gratis intakegesprek met je advocaat.