Beantwoord

Unlock code niet te krijgen

• 8 juli 2013
  • 5 reacties
  • 5209 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb hetzelfde probleem als meerdere mensen in deze mailwisseling/forumonderwerp inzake Unlockcodes.

Heb nu al bijna 2 jaar mijn abonnement en mag verlengen. Dus ik nieuw toestel, SIM-kaart van mijn vrouw in oude toestel gedaan en ja hoor:: SIM-lock.... Naar KPN-winkel geweest en daar werd ik verwezen naar internetsite/formulier van KPN.

Alles netjes ingevuld, adres en contractgegevens ingevuld, bevestigingscode ingevuld en het systeem geeft doodleuk aan dat het toestel met mijn IMEI nr al SIM-lock vrij is....!!

Daarna maar gebeld naar 0800-nummer, zou 3 a 4 weken duren voordat ik wat zou horen!!

Als dit nu de service is en vooral mijn recht op een SIM-lock vrij toestel (na bijna 2 jaar netjes betalen van je maandelijkse bedragen) ben ik erg ontevreden over KPN op dit punt.

Ik hoop dat Menno mij ook wil en kan helpen op korte termijn!

Graag hoor ik van KPN.

Dhr E. oppelaar
icon

Beste antwoord door Afra 9 juli 2013, 10:01

Beste Oppelaar,

kun je in een privébericht aangeven wat je mobiele KPN nummer is/was, welk merk en type toestel het betreft en wat het imeinummer van het toestel is?

Na ontvangst kijk ik graag wat ik hierin voor je betekenen kan.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoi,

Om welk toestel gaat het precies?

Reputatie 5
Badge +2
Beste Oppelaar,

kun je in een privébericht aangeven wat je mobiele KPN nummer is/was, welk merk en type toestel het betreft en wat het imeinummer van het toestel is?

Na ontvangst kijk ik graag wat ik hierin voor je betekenen kan.

Met vriendelijke groet,

Afra

Hallo Jeroen470,

het gaat hier om een HTC Desire S.

mvg,

Erwin

Beste KPN,

Het is nu 16 juli en sinds 12 juli geen bericht meer ontvangen van Afra. Ook niet meer gereageerd op mijn privéberichten welke ik gestuurd heb. Ik zie dat Afra al enige tijd offline is (geweest).

Indien Afra op vakantie is, zou één van de webcare collega's mij dan kunnen/willen helpen?

Het gaat nu wel erg lang duren helaas....zonder oplossing.

gr

dhr. E. Oppelaar

Kijk even op http://www.youtube.com/watch?v=uGRrqY2vbA4

Reageer