Beantwoord

uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

• 11 september 2016
  • 2 reacties
  • 734 keer bekeken

Ik ben van Telfort overgestapt naar KPN en heb een paar weken geleden een SIM mee gekregen van KPN die ik in mijn telefoon kan doen als mijn Telfort abonnement af zou lopen. Ik heb de SIM kaart in mijn mobiel gestopt maar als ik probeer te bellen krijg ik ' Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld' te horen. SMS kan ik niet versturen naar mensen, en krijg ook geen SMS binnen. Verder heb ik ook geen idee hoe ik mijn nieuwe telefoonnummer kan achterhalen.

Vriendelijke groet,
Julius
icon

Beste antwoord door Justin_ 13 september 2016, 17:09

Hoi Julius, welkom op het forum! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van je nieuwe mobiele abonnement 😞 Ik zoek graag voor je uit wat hier precies aan de hand is. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi Julius, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een andere weg je simkaart hebt kunnen activeren.

Als je nog ergens tegen aanloopt, laat het me dan vooral weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Julius, welkom op het forum! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van je nieuwe mobiele abonnement 😞 Ik zoek graag voor je uit wat hier precies aan de hand is. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Julius, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een andere weg je simkaart hebt kunnen activeren.

Als je nog ergens tegen aanloopt, laat het me dan vooral weten!

Reageer