Beantwoord

Van KPN Prepaid (Nokia 6303) naar KPN mobiel abonnement (smartphone)

  • 1 June 2019
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

Reputatie 2
Ik heb een relatief oude Nokia met een redelijk bedrag aan beltegoed, iets van 40-50 euro.
De batterij raakt nu steeds sneller leeg en op enig moment is het gewoon over met dat ding.

Stel dat ik wil overstappen naar een smartphone met een KPN abonnement, kan dat dan?
En zo ja, hoe gaat het in z'n werk?
Ben ik het beltegoed dan kwijt?
Of wordt het gezien als een tegoed dat gebruikt wordt om in eerste instantie het abonnement van te betalen?
Moet ik hiervoor naar een KPN winkel?

Thanks.
icon

Beste antwoord door PeterG 1 June 2019, 11:08

Bekijk origineel

4 reacties

Stel dat ik wil overstappen naar een smartphone met een KPN abonnement, kan dat dan?

Ja, dat is mogelijk.

Moet ik hiervoor naar een KPN winkel?

Dat laatste zou ik zelf doen. Houd niet van dat onpersoonlijke via internet.

Verder:
Als je met hetzelfde nummer over gaat op abonnement wordt openstaand tegoed tot € 300 vergoed 😃 Op (meestal) de 2de factuur wordt dat verrekend.

Zie verder dit topic (april 2018) met een reactie (uitleg) van KPN-er Susan.
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/overstappen-van-kpn-prepaid-naar-kpn-abonnement-448609
Reputatie 2
Dank voor de reactie. Duidelijk.

Overigens, in die andere thread schrijft men dat ze het nummer van de Simkaart nodig hebben.

Als ik het klepje van de Nokia wegschuif zie ik de batterij. Misschien dat 'ie dáár achter zit, maar ik neem de batterij er liever niet uit. Misschien zijn al m'n gegevens dan foetsie.

Enig idee.

Nogmaals dank!
Zit achter de batterij inderdaad. Enige wat ik dan kwijt was was de tijdinstelling....
Reputatie 2
Okay, dat gaan we dan inderdaad bekijken als het zover is.
Nogmaals dank!

Reageer