Beantwoord

Van prepaid naar abonnement

• 24 december 2018
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb nu vandaag overgestapt van een prepaid naar een abonnement, heb mijn kaart geactiveerd met nummerbehoud.
Moet ik de simkaart er insteken die ik heb gekregen via de post of moet ik de sim kaart die er al in zat laten voor het is?
Want Ik heb de die via de post er in gestoken en er staat nu op de gsm dat het de sim kaart niet ondersteund.
icon

Beste antwoord door Kelly1411 26 december 2018, 12:11

Ik heb de prepaid kaart er nu uit genomen en de kaart die ik heb toegestuurd gekregen zit er nu in en werkt heb de gsm wel 2 maal aan en af moeten zetten
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kelly, Fijn om te lezen dat het inmiddels werkt. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? Anders wensen we je een voorspoedig 2019!
Ik heb de prepaid kaart er nu uit genomen en de kaart die ik heb toegestuurd gekregen zit er nu in en werkt heb de gsm wel 2 maal aan en af moeten zetten
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Kelly1411, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je simkaart het op dit moment niet doet! In principe kan je jouw KPN simkaart die je al had, blijven gebruiken. Maar wanneer je die simkaart activeert, zal de ander gedeactiveerd wordt. Heb je de simkaart al geactiveerd via onze website? Daarnaast kan ik even in het systeem kijken welke simkaart staat geregistreerd en of daar nog problemen mee zijn. Vul hiervoor jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer én simkaartnummer. Bij persoonlijke gegevens kan je kwijt waar geen vakje voor is. Dit alles zal alleen zichtbaar zijn voor jou en KPN moderators.

De melding dat het de simkaart niet ondersteund is wel een vreemde, want je prepaid KPN kaart heeft er ook in gewerkt. Dan zou je niet denken dat het gaat om een simlock.

Ik hoor graag van je of ik hier nog bij kan helpen!

Reageer