Beantwoord

van sim naar micro sim

  • 27 september 2012
  • 3 reacties
  • 8922 keer bekeken

Ik heb vandaag mn microsim kaart binnen gekregen. Gelijk geïnstalleerd en via de KPN Klantenservice geactiveerd. Het kon maximaal vier uurtjes duren. We zijn inmiddels acht uur verder en ik krijg nog steeds de melding 'niet aangemeld bij netwerk'. Ligt dat aan m'n telefoon (Galaxy SIII) of gaat er iets fout bij KPN? Ik hoor graag.

icon

Beste antwoord door baudouin 28 september 2012, 13:30

Uitstekend geholpen door KPN. Ben vanmorgen naar KPN winkel in Hilversum geweest. Telefoon moest gereset worden en hij doet het nu als een speer! Dank!

Bekijk origineel

3 reacties

In mijn ervaring dit ongeveer 24 uur duren, ik zou nog eventjes afwachten als ik jou was.

Reputatie 5
Badge +6
Werkt de simkaart inmiddels naar behoren? Als dit niet zo is, zou je dan in een privé-bericht je simkaartnummer en mobiele nummer willen doorgeven?

Groeten,

Menno

Uitstekend geholpen door KPN. Ben vanmorgen naar KPN winkel in Hilversum geweest. Telefoon moest gereset worden en hij doet het nu als een speer! Dank!

Reageer