Beantwoord

Van wie is dit 06-nummer?

  • 11 November 2018
  • 2 reacties
  • 43877 keer bekeken

Ben gebeld door 0612716810 wat is dit voor een nummer.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 November 2018, 12:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @JanvD. Welkom op het forum. Ik begrijp dat je wilt weten van wie dit onbekende nummer is. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om te achterhalen van wie dit mobiele nummer is. Dat kunnen en mogen we niet. Wat je zou kunnen doen is het het onbekende nummer toevoegen aan je lijst met contacten. Geef dit nummer een random naam, bijvoorbeeld onbekend, stalker etc. Ga dan naar WhatsApp. Zoek tussen je lijst met contacten naar de zojuist opgeslagen naam voor de onbekende beller en hopelijk heeft ‘ie WhatsApp. Als hij/zij het nummer gebruikt met Whatsapp kan je klikken op ‘verstuur een bericht’. Als het goed is zie je nu de beller met (eventueel) zijn profielfoto!

Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag😉
Ach, meer dan waarschijnlijk heeft die persoon een verkeerd nummer ingetoetst en was dat nou net jouw nummer. Waardoor je zijn/haar nummer ziet. Want het nummer wordt al verzonden voordat de telefoon over gaat. Hij drukt groen in, ziet dat ie een verkeerd nummer gekozen heeft, en verbreekt weer. Maar ondertussen is zijn nummer al naar jou verzonden.

Reageer