Beantwoord

veel te duur abonnement

• 12 september 2017
  • 4 reacties
  • 535 keer bekeken

Waarom zie ik iedereen om me heen abonnementen afsluiten voor max 30 euro incl onbeperkt bellen, smsen en 5 G internet???
Ik heb in mei een verlenging gedaan maar betaal 40 + 17,50 voor het toestel en 2 Gig!!! Kan ik hier vanaf!!!
icon

Beste antwoord door Marcia_ 14 september 2017, 11:47

Welkom @Hatseflats, doe mij ook zo'n abonnement! Maar zonder gekheid: verschillende providers hebben verschillende abonnementen. Er is ook nog eens een verschil tussen verlengen met een Nokia 3 of een iPhone 7. Daarnaast zijn sommige providers alleen per telefoon te bereiken en hebben anderen daarnaast een heel tof forum!

Ik kan me echter wel voorstellen dat je niet blij bent met een rekening van bijna €80. Hoe komt dat dan? Als je wilt dat ik met je mee kijk naar de mogelijkheden, reageer je dan op mijn privébericht ? Dan bekijk ik alles voor je en krijg je een inhoudelijke reactie van me.
Bekijk origineel

4 reacties

En dan deze maand nog 17, 50 extra!!! Een FFF rekening van 78 !!!!
Eigenlijk heel eenvoudig gezegd, jij kunt dat ook weteniet.
Iedereen-hij-zij-jij is verantwoordelijk voor voor de te nemen /gemaakte keuze.

Klinkt misschien sarcasme in door maar het is simpel gezegd de waarheid, kan het helaas niet anders formuleren, je hebt een akkoord gegeven..
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @Hatseflats, doe mij ook zo'n abonnement! Maar zonder gekheid: verschillende providers hebben verschillende abonnementen. Er is ook nog eens een verschil tussen verlengen met een Nokia 3 of een iPhone 7. Daarnaast zijn sommige providers alleen per telefoon te bereiken en hebben anderen daarnaast een heel tof forum!

Ik kan me echter wel voorstellen dat je niet blij bent met een rekening van bijna €80. Hoe komt dat dan? Als je wilt dat ik met je mee kijk naar de mogelijkheden, reageer je dan op mijn privébericht ? Dan bekijk ik alles voor je en krijg je een inhoudelijke reactie van me.
Reputatie 7
Badge +27
Je had niet meer gereageerd op mijn privébericht, zie ik. Ben je er inmiddels uit waar het verschil in zit? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten.

Reageer