Beantwoord

Verbinding valt weg tijdens mobiel bellen.

• 15 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 570 keer bekeken

Goedemorgen, tijdens het bellen met mijn mobiel valt mijn verbinding steeds weg. De ene keer kan ik nog wel iemand verstaan maar hun mij niet, en de andere keer is het andersom. Mijn toestel is een Samsung S 9 plus, vrij nieuw dus en de simkaart is 2 weken oud. Met mijn oude simkaart was dit probleem ook al aanwezig.
Dit probleem is zowel thuis als onderweg en ik ben de enige met dit probleem. Mijn man heeft geen problemen met bellen.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Alvast hartelijke dank.
icon

Beste antwoord door Kvanrijn 18 oktober 2018, 09:02

Hallo Alex, helaas zit het probleem niet in de simkaart. Ik heb er namelijk 2 weken geleden een nieuwe in gedaan maar het probleem bleef hetzelfde.
Inmiddels heb ik contact gehad met jullie service en hij verwees me door naar een KPN winkel. Waarschijnlijk ligt het dus toch aan het toestel, ook al is hij net nieuw.
Helaas ben ik door een ongeluk even aan huis gekluisterd maar ik ga over een paar weken wel naar de winkel in de hoop dat zij mij kunnen helpen.
Denk je wel voor je reactie.
Vriendelijke groeten,
Kirsten
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Kvanrijn, welkom op het forum. Dit kan ik ook niet plaatsen, al helemaal omdat het niet op 1 bepaalde locatie gebeurt maar overal. Zou je de simkaart even willen schoonpoetsen? Ik kan je ook een nieuwe sim toesturen voor de zekerheid om te kijken of dat het probleem is, iets anders kan ik namelijk niet bedenken met uitzondering van een kapotte telefoon. Daar ga ik echter nog niet vanuit. Zou je dit eerst willen proberen? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan Kirsten, veel beterschap gewenst!
Hallo Alex, helaas zit het probleem niet in de simkaart. Ik heb er namelijk 2 weken geleden een nieuwe in gedaan maar het probleem bleef hetzelfde.
Inmiddels heb ik contact gehad met jullie service en hij verwees me door naar een KPN winkel. Waarschijnlijk ligt het dus toch aan het toestel, ook al is hij net nieuw.
Helaas ben ik door een ongeluk even aan huis gekluisterd maar ik ga over een paar weken wel naar de winkel in de hoop dat zij mij kunnen helpen.
Denk je wel voor je reactie.
Vriendelijke groeten,
Kirsten

Reageer