Verbinding wordt continue verboken tijdens bellen

• 8 mei 2016
  • 5 reacties
  • 270 keer bekeken

Hallo,

Sinds gister kwam ik erachter dat mijn verbinding kuren vertoond.

Ik heb een Samsung Galaxy S6.

Als men mij probeert te bellen krijgt men vaak , "deze persoon is in gesprek".. Terwijl ik wel gewoon bereikbaar ben.

Als ik zelf probeer te bellen, dan wordt vroeg of laat de verbinding verbroken, en krijg ik de boodschap de persoon die u probeert te belle is niet bereibaar.

Help wat is er aan de hand?

Bvd William

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Wat een hinderlijk iets zeg. Heb je op het moment dat je gebeld wordt wel bereik, evenals je aan het bellen bent, of valt dat wel eens weg? Ervaar je het met specifieke nummers, of met alle nummers? Waar ik ook benieuwd naar ben is of het altijd gebeurd of op 1 specifeke plek? 

Hallo Cindy, Dank je en bedankt voor je reactie.

Tijdens het bellen en gebeld worden wel gewoon bereik.

Nu was ik vandaag ergens anders, en daar geen onderbreking gehad.

Dus het lijkt erop dat het met de locatie te maken heeft waar ik dan verblijf.

Het gebeurd dan met alle nummers, vaste aanlsuiting en service nummers.

Mvg William

Reputatie 7
Badge +24
Uiteraard graag gedaan! 

Ik denk dat het aan de locatie ligt. Wil je mijn privébericht beantwoorden met de gevraagde gegevens? Dan bel ik onze Technische Dienst of zij kunnen zien waarom de gesprekken verbroken worden. Op voorhand wil ik wel aangeven dat ik niet weet of zij dat kunnen zien, maar het is het proberen waard 🙂

Reputatie 7
Badge +24
, bedank voor je gegevens en de e-mail met je locatie. Het is lastig te zien wat er aan de hand is, maar in je inbox heb je een bericht met meer informatie. 

Beste,

Momenteel ben ik werkzaam in A'dam.
Hier ondervind ik exact hetzelfde probleem als dat ik op mijn locatie heb in Vlaardingen.
Ik ben onbereikbaar en als ik zelf probeer te bellen dan wordt de verbinding verbroken.
Dit moet opgelost worden!
En anders bekijk ik de mogelijkheid om mijn contract te laten ontbinden, want er kan dan blijkbaar niet geleverd worden wat er aangeboden wordt.
Ik heb sterke vermoedens dat dit aan mijn toestel ligt ik heb een Galaxy S6 Edge , met mijn vorige toestel een S4 heb ik nooit deze problemen gehad.
Graag hoor ik hoe dit opgelost gaat worden, aangezien ik niet betaal voor een abonnement waar ik niet mee kan bellen en of bereikbaar ben.
Mijn huidige locatie is Keienbergweg 30-32 A'dam.
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn om tot een oplossing te komen, en een oplossing is een werkbare verbinding en geen verklaring van een tussen 2 masten verhaal.
Een ander toestel is wellicht een optie.
Verder ben ik van mening dat ik recht heb op een vorm van coulance aangezien ik nu niet gebruik kan maken van diensten waar ik wel voor betaal en dit is al vanaf April 2016 zo.
Met vriendelijke groet,
William Brugman

Reageer