Beantwoord

verbindingsproblemen of ongeldige MMI code

• 27 maart 2016
  • 6 reacties
  • 14739 keer bekeken

Graag wil ik een antwoord op onderstaande vraag:

Wij zitten enige tijd in het buitenland en sinds 4 dagen kan ik geen sms versturen/ontvangen of bellen of gebeld worden met een samsung prepaid telefoon.

Hiervoor nooit problemen gehad.

Zodra ik toestel helemaal uitzet en opnieuw aan kan ik wel bellen/sms'en voor ongeveer 1 dag.

Daarna weer hetzelfde.

Wat is er ineens mis.

Met vriendelijke groeten Ilse

icon

Beste antwoord door Erwin_ 23 november 2017, 14:09

Dag Saml.

Wij hadden een paar dagen terug een paar storingen met dat nummer. Werkt het ondertussen zoals het hoort?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Wat gek dat je na een herstart van je telefoon wel weer even kunt bellen en sms'en. In welk land ben je en via welke provider probeer je nu te bellen? Probeer eens handmatig een ander netwerk te selecteren, in veel gevallen lost dit namelijk het probleem op. Via onze website wordt uitgelegd hoe je een ander netwerk kunt selecteren. Laat je me weten of dit gelukt is?

We zitten langdurig in Spanje, al die tijd geen problemen en ineens een aantal dagen melding verbindingsproblemen of ongeldige mmi code?

Kon wel gewoon op wifi komen.

Idd. is het raar met opnieuw opstarten vd tel. dat deze weer normaal werkt.

Na een update van samsung gaat het nu al wat dagen goed, wij snappen er niets van. Hier zijn we op orange doorgeschakeld.

Mocht het probleem zich weer voordoen dan zal ik kijken hoe ik op ander netwerk kan komen.

Met dank voor jouw reactie.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , graag gedaan. Fijn dat het na een update alweer enkele dagen goed gaat. Mocht het probleem toch nog terugkeren, dan weet je me te vinden ;)

ik heb een nieuwe smartphone (Nokia 6) en heb daarvoor in de KPN winkel mijn te grote simkaart laten vervangen door een nano simkaart met hetzelfde telefoonnummer. Ik heb prepaid.
Ik kan normaal bellen maar bel ik nu *143# om mijn internetbundel te verlengen dan krijg ik "verbindingsproblemen of ongeldige MMI code" te zien.

Wat te doen?

vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +18
Dag Saml.

Wij hadden een paar dagen terug een paar storingen met dat nummer. Werkt het ondertussen zoals het hoort?
ja hoor Erwin, het werkt weer prima.
vr groeten

Reageer