Vraag

Verbruiksgegevens MijnKPN

  • 23 January 2019
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik zie al dagen geen verbruiksgegevens in mijnkpn app

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond BAED, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas zijn er enkele storingen / problemen geweest met de MijnKPN app. De vraag is wel, of je het nog steeds ervaart. Zo ja, welk toestel heb je in gebruik en heb je al geprobeerd om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren? Verder ben ik benieuwd of je de gegevens wel kan opvragen via de website variant van MijnKPN.

Ik hoor graag of ik hier nog bij kan assisteren 😉
Beste Susan

Heb een iphone 7. Heb app al een keer opnieuw geinstalleerd en kan via webside variant van mijnkpn gegevens ook niet opvragen
Reputatie 7
Badge +21
Dat is vreemd! Een laatste optie is nog om het product te ontkoppelen en opnieuw te koppelen. Ik zie dat je al wat gegevens hebt ingevuld, zodra ook het ontkoppelen en opnieuw koppelen niet werkt zal ik het een en ander doorzetten!
Ik heb twee maal product ontkoppelt en opnieuw gekoppeld maar dit heeft niet geholpen.
Nog steeds geen inzicht in gebruiksgegevens
Reputatie 7
Badge +21
Nog geen oplossing dus! Ik heb het issue doorgezet naar onze technische afdeling.. Zij zullen het zo snel mogelijk in behandeling nemen en het proberen op te lossen!
Susan,

dank voor de moeite tot dusverre. Ik heb idd een SMS gehad van KPN dat het gemelde probleem in onderzoek is.

Reageer