Verbruiksspecifcatie ontbreekt in factuur

  • 17 februari 2016
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo luitjes,

Sinds mijn laatste 2 facturen heb ik onderaan het .PDF bestand opeens geen verbruiksspecificatie meer van mijn mobiele factuur. Ik zie dus wel dat ik naar servicenummers heb gebeld. Alleen niet welke en hoeveel het heeft gekost.

Groetjes


5 reacties

Reputatie 7
Badge +23
; dat is vreemd! Wij hebben het hier net zelf geprobeerd via de website en zien een specificatie. Hoe probeer je dit, via de app of de website? 

Reputatie 7
Badge +23
; wil je het me nog laten weten wat het geval is? Dan kan ik kijken of ik iets kan vinden waardoor het komt 🙂

Reputatie 3
Badge
Ik kan het niet zien in het .PDF-bestand vanuit de App en vanuit de CSC in de browser

Reputatie 3
Badge
De .PDF nota's van 18 FEB, 19 JAN en 21 DEC bevatten maar 2 pagina's zonder verbruiksspecifcatie. De nota van 17 NOV omvat een .PDF bestand van 5 pagina's met een uitgebreide verbruiksspecifcatie aan de onderkant.

Reputatie 7
Badge +23
; niet iets dat wij vanuit onze eigen MijnKPN herkennen. Beantwoord je zo mijn privébericht met de gevraagde gegevens? Dan duik ik er dieper in voor je! 

Reageer