Beantwoord

Vergoeding

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Beste,

Wij zijn sinds september 2020 verhuisd maar voor de verhuizing woonden wij in Stein (6171) waar sinds half november 2019 geen mobiel bereik meer was en dat heeft geduurd tot dat wij daar weg zijn gegaan en is nog steeds bezig. In de winkel zeggen ze dat we moeten wachten op de vergoeding omdat dit vanzelf geregeld word en op jullie site staat dat er geen storing is gevonden en aan de telefoon weten ze het helemaal niet. Toch willen we graag weten of en wanneer we hier een vergoeding voor krijgen voor het bijna een jaar dat we geen bereik hebben gehad? Ook al wonen we nu ergens anders. Hopelijk weet iemand binnen KPN wel het antwoord.

icon

Beste antwoord door Lisa 1 November 2020, 17:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier, @Jessie Willems! Bedankt voor je bericht. Excuses voor de late reactie:slight_frown:. Het is hier momenteel erg druk! Als er in een gebied geen bereik meer is, door bijvoorbeel een mast die in de brand wordt gestoken of wat voor gigastoring dan ook en er is geen redelijke termijn waarin dit opgelost kan worden, dan krijgen klanten de mogelijkheid (eventueel binnen het contract) over te stappen naar een andere provider. Om dus een beter beeld te krijgen van de situatie waarin je zit en om beter te begrijpen waarom mijn collega's er niet uitkomen. Ben ik benieuwd naar het begin der problemen. 
Wat is rond 15 november 2019 gebeurd in Stein, waardoor jullie geen bereik meer hadden en tot wanneer speelde dit probleem? Als het al is opgelost natuurlijk:wink:.  (Geen bereik = geen service = geen 2G, 3G, 4G). 

 

Hallo,

de mensen waar ik mee heb gesproken hebben gezegd dat het probleem komt doordat ze de mast hebben moeten weg halen en op zoek zijn naar een nieuwe plek om deze te mogen plaatsen. Alleen een nieuwe plek vinden om de mast te mogen plaatsen lukte niet en is volgens mij tot op heden niet opgelost. Maar zoals ik al zei ben ik sinds 15 september verhuisd dus hoe het op dit moment er voor staat weet ik niet.

Groetjes Jessie

Reputatie 7
Badge +17

Oke, duidelijk! Ik moet zelf even uitzoeken hoe het precies zit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik alvast kijken wat er besproken is wanneer en welke contactmomenten er zijn geweest m.b.t. dit probleem. 
​​​​​​

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer