Beantwoord

Verhogen mobiel internet

  • 14 November 2019
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo, ik had een abonnement met 500 mb internet, kpn verdubbelde dit naar 1gb. Ik wilde dit abonnement verhogen naar 2gb, (kpn verdubbeld naar 4gb). Volgens een medewerker in de kpn-winkel was dit niet mogelijk, kon alleen maar een hussel-abonnement nemen. Wat schetst mijn verbazing, krijg ik een email van kpn waarin wordt vermeld dat de mb's worden verdubbeld van een sym only abonnement. Navraag bij de klantenservice wordt mij daar medegedeeld dat het oude abonnement gewoon verhoogd had kunnen worden. Wie verteld nu de waarheid?

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 November 2019, 13:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@Koop S, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat je ook nog een ander topic hebt, die zal ik sluiten zodat we in dit topic je verder kunnen helpen!

Voorheen was het altijd zo dat je binnen de voorwaarden van het contract je abonnement kon verhogen. Met de komst van KPN Hussel zijn hier dingen in gewijzigd, wat verwarring kan veroorzaken (ook bij collega's soms!). Wat dit voor jouw abonnement en vraag betekent, moet ik even nakijken. 

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Wanneer dat gelukt is, zou je dan opnieuw een berichtje in dit topic willen plaatsen? Dan help ik je zo snel mogelijk verder :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Koop S, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je jouw antwoord inmiddels gevonden? 

Reageer