Beantwoord

Verhogen van databundel TFT abonnement

  • 5 May 2021
  • 8 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 2

Ik wil volgende maand mijn tft mobiel bundel verhogen voor de vakantie ik heb nu 2+2 =4mb ,ik heb aan het eind van de maand waar schijndelijk 10 mb over gaan deze dan mee,als ik nu verhoog naar 10+10mb dus 20 mb gaat mijn 10mb dan mee dus dan zou ik 30mb hebben klopt dat?

En als ik straks weer wil verlagen naar mijn oude bundel ,gaat dan ook mijn overgebleven mb weer meer of ben ik dan alles kwijt ,en heb ik dan weer gewoon 2+2= 4mb.

En verandert er verder niets aan de prijs van mijn oude abonnement?

gr.Slotje 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 May 2021, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @Slotje, ik neem aan dat je GB bedoelt i.p.v. MB bedoelt? 10 of 30 MB's per maand is niet zoveel namelijk. Bedoel je met het 2+2=4 dat je een abonnement hebt met een bundel van 2 GB en dat deze wordt verdubbeld door CombiVoordeel? 

De (ongebruikte) data die je mee hebt kunnen nemen is afhankelijk van het abonnement wat je hebt, het kan niet meer zijn dan het abonnement wat je hebt. Als je van de 20 GB terug gaat naar de 4 GB, wordt de meegenomen data ook bijgesteld naar max 4 per maand.

Zo lang je alleen de hoogte van het abonnement wijzigt, en niet verlengd naar KPN Hussel, zal je weer terug kunnen naar het abonnement zoals het nu is :slight_smile:

Reputatie 2

Ja inderdaad bedoelde ik GB .

dus als ik het goed begrijp gaat van de waarschijnlijk 10 gb die ik aan het eind van de maand overhoud er maar 4gb mee naar de verhoogde  bundel van 10+10 = 20 gb en vervalen er dus 6 gb,

en als ik later weer terug ga naar 4 gb 2+2 en ik zou dan ook weer meer dan 4 gb over hebben dan vervalt dat ook .  
Dus als je van bundel verandert krijg je alleen het aantal gb wat bij die bundel hoort.

tot zover vast bedankt Slotje 

@Slotje Bij de TFT abonnementen neem je je hele bundel 2 maanden mee van wat er overblijft, en je verbruikt eerst de oudste bundel.

Als je de bundel kunt verhogen naar 10Gb krijg je 20Gb met combivoordeel en neemje ook 20Gb mee, zet je het terug naar 4 neemje daarna maar 4 Gb mee, maar de 20 blijft max 2 maanden staan.

Maar let wel even op dat het TFT abonnement blijft voordat je op bevestigen drukt en niet een Hussel word, je kan niet meer terug naar TFT.

@Slotje

Wat @Doornekamp33 zegt zou ik ook verwachten, maar dat is niet wat @Jasper  zegt.

Ik zou even afwachten of Jasper deze uitleg bevestigd.

 

Ik heb bij mijn Telfort abbo in het verleden ook de data verlaagd en ging het zoals ik het heb geschetst, je hebt er toch voor betaald mogen ze dat niet afpakken.

Reputatie 7

Nee, die meegenomen data wordt dan naar beneden bijgesteld, naar het huidige abonnement. Dat heb ik toen we nog op het Telfort forum waren ook vaker gezien en daar uitgelegd aan mensen die er tegen aanliepen. Beter om dat van te voren duidelijk te hebben, dan achteraf minder data te hebben dan je verwacht.

Reputatie 2

Dus zo als ik al eerder schreef bundel omlaag krijg je de mb die hier bijhoren,en omhoog dus ook de mb die daar bij horen.

dus verstandig om eerst je mb op maken voor je overgaat naar andere bundel.

gr Slotje  

Reputatie 2

Jasper bedankt het is mij duidelijk.

gr Slotje