Beantwoord

Verkeerd factuur bedrag

  • 9 September 2019
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Onlangs heb ik een factuur ontvangen met hierop de kosten van mijn vorige abbonement verrekend en met daarnaast de kosten voor mijn nieuwe abbonement. Ik heb een abbonemant afgesloten van €19,- en krijg door KPN compleet hierop nog €5,- korting. Hoe kan het dat op mijn factuur een abbonement staat vermeld van €23,- met €4,- korting? In mijn ogen klopt dit niet. Het gaat om factuurnummer *** .

Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 September 2019, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Hoi @wiljan1, welkom op het forum! Zoals je het zegt klinkt het alsof de abonnementsprijs zelf wel klopt, maar de KPN Compleet korting nog niet actief is. Ik wil dit graag voor je nakijken, daarvoor heb ik nog wel wat extra gegevens van je nodig. Zou je jouw forumprofiel daarvoor kunnen voorzien van je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen")? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Hallo Jasper, ik heb de gevraagde gegevens ingevoerd.
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens, ik heb het daarmee nagekeken. Om mij onduidelijke redenen is de KPN Compleet korting weggevallen bij de verlenging, terwijl je daar nog wel gewoon recht op hebt. Ik heb deze nu weer voor je geactiveerd waardoor je op de volgende factuur voor de komende maand weer 5 euro korting krijgt en een regel met terugwerkende kracht voor de huidige periode, vanaf vandaag. Dan is er nog de periode tussen het ingaan van de verlenging en vandaag, waarin die korting niet actief was. Daarvoor heb ik een handmatige vergoeding aangemaakt zodat dat ook op de factuur gecorrigeerd zal worden. Daarmee zal het weer helemaal kloppen 🙂
Bedankt!
Reputatie 7
Graag gedaan @wiljan1! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂