Beantwoord

Verkeerde facturen KPN One

  • 10 October 2019
  • 2 reacties
  • 135 keer bekeken

Goedemiddag,

Al maanden ben ik met diverse onderdelen binnen KPN bezig om correcte facturen te krijgen voor ons bedrijf. Ik heb gesproken met de Servicedesk, de klant regisseur, de klant adviseur, maar niet alleen is de fout na 4 maanden nog steeds niet hersteld, KPN blijf ook gewoon maandelijks de verkeerde bedragen incasseren (via automatische incasso). Het teveel afgeschreven bedrag overstijgt inmiddels de 10.000 euro en tot op heden heb ik nog niet het vertrouwen dat dit opgelost gaat worden. Ik ben dus naarstig op zoek binnen KPN naar 1 aanspreek punt die dit voor ons gaat oplossen.

Ik weet niet of dit wordt herkend, maar alle hulp is welkom om dit op te lossen.

Bart
icon

Beste antwoord door PeterG 10 October 2019, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi. Vervelend.
Je zit hier echter op het forum van KPN Consument. Dat is voor particulieren en zzp-ers. Met KPN One lijkt het me geen zzp...

Voor zakelijke abonnee's is er het zakelijkforum.kpn.com.
Meldt je daar a.j.b. De KPN-ers hier kunnen niets met zakelijke klanten. Ze hebben geen toegang tot die administratie.

Website KPN zakelijk:
https://www.kpn.com/zakelijk.htm
Nummer: 0800-0403
Forum KPN zakelijk:
http://zakelijkforum.kpn.com/
Reputatie 7
Badge +30
Ha @BartCavero, welkom! Ik zie dat Peter je naar het zakelijke forum heeft verwezen, daar moet je inderdaad zijn voor je vraag over KPN EEN. Wij kunnen je hier helaas niet mee van dienst zijn. Mocht je vragen hebben betreffende een particuliere aansluiting, ben je hier natuurlijk van harte welkom!