Beantwoord

Verkeerde telefoonabonnement afgesloten

  • 6 May 2019
  • 4 reacties
  • 290 keer bekeken

Beste KPN,

Er is iets heel vervelends gebeurd. Mijn telefoon is afgesloten, niemand kan mij meer bellen en ik heb ook geen internet meer op mijn telefoon. Voor mijn werk op school is mijn mobiele telefoon onmisbaar. Ik hoop echt dat de KPN mijn telefoon zo snel mogelijk weer aansluit.

Hoe kon dit gebeuren?

April 2018 is mijn mobiele telefoon gestolen, daarop had ik een KPN-abonnement. Ik heb toen een nieuwe mobiele telefoon gekocht bij de KPN met een nieuw KPN-abonnement. Het bleek niet mogelijk mijn oude KPN-abonnement van mijn gestolen telefoon op te zeggen. Dit abonnement liep door tot 13-04-2019. Ik heb het telefoonnummer van mijn oude mobiele telefoon overgezet naar mijn nieuwe mobiele telefoon. Zodoende had ik nu twee telefoonabonnementen met hetzelfde mobiele nummer.

Op 4 maart 2019 heb ik een aangetekende brief gestuurd naar KPN Klantenservice, t.a.v. Opzeggen. In die brief heb ik heel duidelijk alle gegevens vermeld van het abonnement dat afgesloten moest worden: o.a. bestelnummer, ingangsdatum, einddatum (vet), SIM-kaartnummer en IMEI-nummer. Voor alle duidelijkheid heb ik ook nog een fotokopie meegestuurd van het het contract van het abonnement dat ik wilde opzeggen. Ook daar staan alle gegevens op. Maar helaas is het verkeerde abonnement afgesloten. Kunt u mij helpen?

De tekst van de aangetekende brief met al mijn persoonlijke gegevens kan ik u mailen, als u mij een persoonlijk emailadres geeft.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en hulp.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 7 May 2019, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Matko
Vervelende zaak voor je
Webcare neemt dit spoedig op

Als je vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Beste huistijger,
Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld in mijn forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Matko, welkom hier. Ik heb even gekeken en zie inderdaad een opzegging staan voor 1 nummer. Bij mij staan er trouwens wel 2 verschillende 06-nummers i.t.t. 2 dezelfde 06-nummer bij 2 abonnementen.

De afdeling die de opzegging erin heeft gezet heeft 9 belpogingen gedaan, maar hebben je helaas niet te pakken gekregen.

Ik heb nu opdracht gegeven om het abonnement waar de opzegging voor staat te heractiveren. Ik ga ervan uit dat het straks weer actief zal zijn.

Ik wil je wel adviseren om de klantenservice(0800-0402) even te bellen voor de juiste opzegging, zodat het gelijk goed kortgesloten kan worden.
Beste moderator Paul.

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Mijn telefoon doet het weer. Fantastisch!