Er is iets heel vervelends gebeurd. Mijn telefoon is afgesloten, niemand kan mij meer bellen en ik heb ook geen internet meer op mijn telefoon. Voor mijn werk op school is mijn mobiele telefoon onmisbaar. Ik hoop echt dat de KPN mijn telefoon zo snel mogelijk weer aansluit.
Hoe kon dit gebeuren?
April 2018 is mijn mobiele telefoon gestolen, daarop had ik een KPN-abonnement. Ik heb toen een nieuwe mobiele telefoon gekocht bij de KPN met een nieuw KPN-abonnement. Het bleek niet mogelijk mijn oude KPN-abonnement van mijn gestolen telefoon op te zeggen. Dit abonnement liep door tot 13-04-2019. Ik heb het telefoonnummer van mijn oude mobiele telefoon overgezet naar mijn nieuwe mobiele telefoon. Zodoende had ik nu twee telefoonabonnementen met hetzelfde mobiele nummer.
Op 4 maart 2019 heb ik een aangetekende brief gestuurd naar KPN Klantenservice, t.a.v. Opzeggen. In die brief heb ik heel duidelijk alle gegevens vermeld van het abonnement dat afgesloten moest worden: o.a. bestelnummer, ingangsdatum, einddatum (vet), SIM-kaartnummer en IMEI-nummer. Voor alle duidelijkheid heb ik ook nog een fotokopie meegestuurd van het het contract van het abonnement dat ik wilde opzeggen. Ook daar staan alle gegevens op. Maar helaas is het verkeerde abonnement afgesloten. Kunt u mij helpen?
De tekst van de aangetekende brief met al mijn persoonlijke gegevens kan ik u mailen, als u mij een persoonlijk emailadres geeft.
Bij voorbaat dank voor uw begrip en hulp.
Beste antwoord door Paul van KPN
Bekijk origineel