Beantwoord

Verlagen mobiel abonnement tijdens looptijd contract

  • 18 January 2020
  • 5 reacties
  • 202 keer bekeken

Dag,

Misschien heb ik niet goed gezocht en is deze vraag al eens voorbij gekomen, maar ik zag alleen een paar oude topics hierover die volgens mij niet meer actueel zijn. Dus vandaar toch deze vraag. 

Is het mogelijk (als ik ook TV en internet van KPN heb) om een nieuw mobiel abonnement tijdens de looptijd van mijn contract te verlagen nadat ik deze heb gekocht.? Als voorbeeld: Stel dat ik een sim-only afsluit met 5gb voor 17,50 en ik wil na een paar maanden toch naar 2gb voor 15,00 per maand. Mag dat dan zomaar?  Of mag ik alleen maar verlagen, nadat ik eerst verhoogd heb. Van 5gb naar 10gb en dan later weer naar 5gb?

 

Bij voorbaat dank.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 January 2020, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Bij de nieuwe KPN Hussel abonnementen is dit toegestaan.

Bij de oudere KPN Compleet abonnementen is/was dit niet toegestaan. 
 

Als je nog geen mobiel abonnement hebt, dan heb je verder geen keus, dan kun je alleen naar kiezen voor KPN Hussel. Je kunt dan gebruik maken van een paar andere voordelen vanwege de combinatie met jouw internet en TV-abonnement. 

Meer informatie over de nieuwe abonnementen en alle mogelijkheden vind je hier:

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BoSjalala, welkom op het forum!

@Noordzee legt het precies goed uit. Als je nu een nieuw mobiel abonnement bij ons afsluit, wordt dat een KPN Hussel abonnement en die abonnementen kan je ná de eerste maand, 1 keer per 31 dagen omhoog en omlaag aanpassen:relaxed:

Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is, mocht je hier nog meer vragen over hebben, stel ze dan vooral!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je hier geen verdere vragen meer over hebt. Anders hoor ik het graag!

Helemaal duidelijk! Bedankt voor de snelle respons.

Reputatie 7
Badge +20

Top, graag gedaan!:blush: