Beantwoord

Verlaging naar oorspronkelijk abonnement, duurder dan voorheen

  • 28 September 2019
  • 6 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Beste KPN,

Per 05-2019 heb ik bij jullie een Sim only abonnement afgesloten; 10gb en onbeperkt bellen voor €21 (KPN compleet).

Vervolgens heb ik onderstaande verhogingen doorgevoerd;
06-2019 (30gb a €26)
07-2019 (100gb a €32)
08-2019 (30gb a €26)

Op 09-2019 heb ik de verlaging doorgevoerd naar 10gb a €21 (waarmee ik ben ingestapt).
Tot mijn verbazing zie ik nu €21,60 staan. Nou gaat het mij niet om de €0,60 maar ik wil wel graag weten waar deze “indexatie” vandaan komt. Dit is namelijk het abonnement waar ik mee ben ingestapt (inclusief KPN compleet voordelen).

Alvast bedankt voor de beantwoording/opheldering.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 September 2019, 07:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Nick86 , per 1juni of 1 juli zijn de prijzen iets hoger geworden door indexatie.
Daar heb je per e-mail bericht van gehad of anderszins.
Ook is de indexatie op de mobiele facturen vermeld.
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor jouw antwoord. Opmerkelijk dat ik er niet over geïnformeerd ben (mail of factuur). Op internet gaat de prijsstijging per 1 juni 2019 wel over tv internet en bellen, niet over mobiele abonnementen.

Als ik nu een sim only abonnement via de website van KPN probeer af te sluiten onder dezelfde voorwaarden dan zijn het tarieven zonder deze indexatie, dus ook op het moment van afsluiten in mei 2019. Vreemd.
Hallo @Nick86 , misschien dat een moderator nog een toelichting kan geven.
P.S.
Ik zie het elders in een ander topic dat per 1 oktober a.s. voor mobiele abo's een inflatiecorrectie van 2,3% toegepast gaat worden, dat verklaart dus de verhoging, daar abo's vooraf gefactureerd worden en de werkelijke kosten achteraf.
Reputatie 1
Badge +1
Hallo @Jan-D Je hebt helemaal gelijk. Op KPN.com/inflatie staat alles uitgebreid beschreven. Bedankt voor het meedenken.
Hallo @Jan-D Je hebt helemaal gelijk. Op KPN.com/inflatie staat alles uitgebreid beschreven. Bedankt voor het meedenken.
Graag gedaan.☺️
Reputatie 7
Hoi @Nick86, Jan slaat de spijker al op zijn kop 🙂 Het is inderdaad de inflatiecorrectie zoals je ook op onze website tegenkwam. Dat is de reden dat het abonnement nu een iets hoger maandbedrag heeft vergeleken met voorheen. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.