Beantwoord

Verlengen Mobiel abonnement

  • 5 September 2019
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 1
Wat zijn de mogelijkheden om een mobiel abonnement te verlengen een kleine 2 maanden voor de datum dat dit eigenlijk mogelijk is. Dit in verband met het overlijden van de telefoon van m'n dochter.

Met vriendelijke groet,

Alex
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 September 2019, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Alex, welkom op het forum.

Wat naar dat het toestel is overleden. Ik moet je helaas wel teleurstellen. Een abonnement kan 4 maanden voor de einddatum van het contract alvast worden verlengd. Heb je rekening gehouden met die 4 maanden? Dan kan het namelijk wel. Als jij bedoelt in totaal 6 maanden voor de einddatum, dan kan dat helaas niet.
Reputatie 1
Heb inderdaad rekening gehouden met de 4 maanden, jammer dat er als jarenlange vaste klant (intenet, TV en bellen, mobiel) niet iets kan worden geregeld, bij een andere provider kan dit meestal wel.
Reputatie 7
Badge +24
Heb inderdaad rekening gehouden met de 4 maanden, jammer dat er als jarenlange vaste klant (intenet, TV en bellen, mobiel) niet iets kan worden geregeld, bij een andere provider kan dit meestal wel.

Die uitspraak verbaast me. Dat gaat namelijk tegen de glasheldere afspraken in die gemaakt zijn over verlengen voor de einddatum van contracten waarin al 4 maanden speling wordt gegeven. Begrijp me niet verkeerd. Ik kan me goed voorstellen dat nog 2 maanden wachten allesbehalve ideaal is, wij houden ons echter wel aan die regel. Anders had ik dit met alle plezier voor je in orde gemaakt.