Vraag

Verlengaanbod hetzelfde voor bestaande als nieuwe klanten?

• 19 februari 2017
  • 5 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik mag vanaf 1 februari al verlengen. Toestel en abonnement weet ik al. Maar het aanbod vind ik teleurstellend. Het bereik is top, niks op aan te merken, en wil graag bij jullie blijven... Maar een verschil van €132,- op een abonnementsperiode van 2 jaar, vind ik behoorlijk groot. En ik krijg dan precies hetzelfde, alleen dan bij de concurrent. Ik betaal nu 44,- p.m. wat ik al behoorlijk vind. Maar als ik hetzelfde wil, ben ik nu 52,- p.m. kwijt. Kunnen jullie nou echt niks beters bieden? Er zit nu gewoon helemaal geen voordeel eraan om te verlengen. Zelfs geen 500mb gratis wat schijnbaar vroeger nog wel is was.

Alvast bedankt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Noortjj KPN zal zich hierin beroepen op "het beste bereik en wij hebben een 24uurs klantenservice" verhaal. De kans dat je een beter aanbod krijgt via deze weg is 0,0 vrees ik voor je 😞
Dat zou dan erg jammer zijn. Ik vergelijk ze niet met een b-bedrijf zoals hollandse nieuwe oid. (no offence), maar met Vodafone, de grote concurrent van kpn, en mijn inziens zitten vodafone en kpn qua kwaliteit en service op 1 lijn. Toen ik mijn huidige abonnement afsloot, kreeg ik wel degelijk een korting. Waarom kan dat tegenwoordig niet meer? Anders is mijn enige keuze om toch over te stappen naar Vodafone... 😕
Reputatie 3
Badge +1
Snap ik maar ja KPN denkt een monopolie te hebben op goed bereik terwijl dit al jaren niet meer zo is...ik weet niet tot wanneer je contract bij KPN loopt maar hou er rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt bij KPN mocht je willen overstappen 🙂
Thanks, contract loopt nog een goede 3 maanden. En als kpn me absoluut niet als klant wil behouden, ga ik dus over een maand al de overstap aanvragen naar vodafone. 🙂 De telefoon die ik nu heb is een onding, dus kan ik niet wachten op de s7!
Reputatie 3
Badge +1
Noortjj ik vrees dat ook jij dit antwoord gaat krijgen:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/persoonlijk-verlengings-aanbod-430103

Reageer