Beantwoord

Verlengaanbod op de site

  • 20 May 2019
  • 5 reacties
  • 234 keer bekeken

Badge
Ik mag in juni verlengen. Nu kom ik op de site van KPN en daar kan je je nummer invoeren om een verleng aanbod te krijgen, waarna je een sms’je met een code krijgt. Als ik mijn nummer invoer krijg ik geen sms. Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar niks lukt.

Weet iemand hoe dit komt!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 May 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Thirsa! Vreemd dat je de sms niet krijgt, dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn. In het algemeen kan ik je in ieder geval aangeven dat voor verlengen over het algemeen dezelfde opties beschikbaar zijn als voor nieuwe klanten. Je kunt dan ook hier alvast kijken wat de huidige abonnementen zijn.

Vul daarnaast je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je kijken waarom het niet werkt. En, mocht je willen, kan ik een collega contact met je laten opnemen om de verlengopties met je te bespreken.
Badge
Welkom, Thirsa! Vreemd dat je de sms niet krijgt, dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn. In het algemeen kan ik je in ieder geval aangeven dat voor verlengen over het algemeen dezelfde opties beschikbaar zijn als voor nieuwe klanten. Je kunt dan ook hier alvast kijken wat de huidige abonnementen zijn.

Vul daarnaast je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je kijken waarom het niet werkt. En, mocht je willen, kan ik een collega contact met je laten opnemen om de verlengopties met je te bespreken.


Hoi erik,

ik heb net mijn gegeven ingevuld.. misschien kan je daar wat mee!
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Thirsa. Ik vind op de gegevens geen actief abonnement bij ons. Voor de zekerheid: je hebt wel een abonnement bij KPN? Niet toevallig bij Telfort of iets dergelijks? Wil je anders eens controleren of je wellicht een typefout hebt gemaakt in je gegevens?
Kan het zijn dat je een provider hebt die op het netwerk van KPN actief is? Bijvoorbeeld Lebara? Hier (ook) een Lebara, maar toestel geeft kpn in het display.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Thirsa. Ik ga ervan uit dat je dan inmiddels duidelijkheid hebt. Zo niet, reageer alsnog 🙂