Beantwoord

Verlengcode niet ontvangen

  • 18 August 2019
  • 9 reacties
  • 175 keer bekeken

Sinds enige tijd kan ik mijn mobiele abonnement verlengen. Alleen de laatste tijd ontvang ik geen op mijn mobiel. Daarvoor kreeg ik wel gewoon een verlengcode.

Graag wil ik mijn abonnement verlengen en dus ook weer in staat zijn om een code te ontvangen.
Graag zie ik de oplossing tegemoet. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 August 2019, 08:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Heractiveren Spotify, Je naam gaat over Spotify, maar je vraag over de verlengcode die je hoort te krijgen per sms wanneer je probeert te verlengen via MijnKPN. Welk toestel heb je in gebruik? Zou je jouw simakaart in een ander toestel willen plaatsen om te kijken of je de verlengcode dan wel binnenkrijgt? Dan kunnen we kijken of het met je toestel te maken heeft of dat er aan onze kant iets niet goed gaat. Zou je daarnaast je 06-nummer en het klantnummer van je mobiele abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel?
Hoi @Heractiveren Spotify, Je naam gaat over Spotify, maar je vraag over de verlengcode die je hoort te krijgen per sms wanneer je probeert te verlengen via MijnKPN. Welk toestel heb je in gebruik? Zou je jouw simakaart in een ander toestel willen plaatsen om te kijken of je de verlengcode dan wel binnenkrijgt? Dan kunnen we kijken of het met je toestel te maken heeft of dat er aan onze kant iets niet goed gaat. Zou je daarnaast je 06-nummer en het klantnummer van je mobiele abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel?

Ik heb mijn profiel aangevuld met je gewenste gegevens. En ik heb mijn SIM-kaart in een ander toestel geplaatst maar hierop kreeg ik ook geen verlengcode. Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.

Hoi @Heractiveren Spotify, Je naam gaat over Spotify, maar je vraag over de verlengcode die je hoort te krijgen per sms wanneer je probeert te verlengen via MijnKPN. Welk toestel heb je in gebruik? Zou je jouw simakaart in een ander toestel willen plaatsen om te kijken of je de verlengcode dan wel binnenkrijgt? Dan kunnen we kijken of het met je toestel te maken heeft of dat er aan onze kant iets niet goed gaat. Zou je daarnaast je 06-nummer en het klantnummer van je mobiele abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel?@Marina_
Ik heb mijn profiel aangevuld met je gewenste gegevens. En ik heb mijn SIM-kaart in een ander toestel geplaatst maar hierop kreeg ik ook geen verlengcode. Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.
Sinds enige tijd kan ik mijn mobiele abonnement verlengen. Alleen de laatste tijd ontvang ik geen op mijn mobiel. Daarvoor kreeg ik wel gewoon een verlengcode. Ik heb ook mijn Sim kaart in een andere telefoon gedaan maar dat hielp ook niet.

Graag wil ik mijn abonnement verlengen en dus ook weer in staat zijn om een code te ontvangen.
Graag zie ik de oplossing tegemoet. Alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Heractiveren Spotify, Ik heb je handmatig een verlengcode gestuurd. Deze kun je zelf niet gebruiken, maar om te testen of je het zo wel binnen krijgt. Als dit het geval is, dan laat ik een collega van de verkoopafdeling je bellen om de verlenging in orde te maken.
Hoi @Marina_ ,
Bedankt voor je bericht.

Ik heb de code ontvangen in goed orde ontvangen.

Is het nu mogelijk om zelf een verlengcode aan te vragen?
Reputatie 7
Badge +19
Of het zelf weer mogelijk is durf ik niet te zeggen. Dat kun je nog even proberen. Zo niet, kun je dan aangeven wanneer je bereikbaar bent en welk abonnement/toestel je graag zou willen afsluiten bij ons? Dan zorg ik ervoor dat een collega contact zoekt met je om dit in orde te maken.
Ik ben vandaag bereikbaar rond 17.00 uur.

Graag wil een SIM only 10GB en onbeperkt SMS/bellen abonnement afsluiten. Voor 2 jaar. Met de extra voordelen omdat ik beschik over KPN internet en Televisie.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Heractiveren Spotify, De vraag en je gegevens heb ik doorgezet naar collega's van de verkoopafdeling. Aangegeven dat je vandaag tot 17.00 bereikbaar bent. Hopelijk gaat dit lukken, anders nemen ze op een andere tijdstip/dag contact met je op. In ieder geval wordt er contact gezocht zodra het lukt. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen hoor ik het graag.

Reageer