Beantwoord

Verlengd, telefoon geleverd zonder de actie producten

  • 20 October 2019
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Ik haal vandaag mijn note10+ op bij het ophaalpunt echter zit er in de doos geen draadloze oplader en geen powerbank. 

 

Hoe is dit mogelijk of.is het de bedoeling dat ik die later toegezonden krijg of op moet halen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 October 2019, 11:59

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem en kan er ook niet echt informatie over vinden...

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Cris_is, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De acties gebonden aan mobiele toestellen worden vaak niet direct meegeleverd. Zoals in de omschrijving op onze website staat (bij * meer informatie), dien je deze apart aan te vragen.

Actie: meer MB's voor je geld én wireless charger en powerbank t.w.v. €139,- cadeau!

Actie: koop jij tussen 7 oktober 2019 en 3 november 2019 een Samsung Galaxy S10, S10 Plus, Note10 of Note10 Plus? Dan ontvang je een gratis wireless charger én wireless powerbank ter waarde van €139,-!

Claim jouw cadeau uiterlijk 17 november via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Tijdelijk 512GB voor de prijs van 256GB

Krijg tijdelijk extra GB's voor je geld! Koop nu een Samsung Galaxy Note 10+ 512GB voor de prijs van 256GB. Dat is maar liefst € 96,- korting!

Let op: deze actie geldt alleen voor de zwarte Note 10+ 512GB.

Dus je dient via de link jouw gegevens achter te laten vóór 17 november, en dan krijg je het vanzelf thuis gestuurd! :) 

@Reinleu voor jou geldt denk ik hetzelfde! Dus alle informatie via de link invoeren en je krijgt het thuis gestuurd via Samsung zelf!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Cris_is  en@Reinleu 

Dit is een actie van Samsung samen met o.a. KPN en andere providers, en de uitvoering ligt bij Samsung. Ga naar de Samsung promotiesite via deze link: klik hier

Als je je daar registreert, ontvang je de actie-producten binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie.

Succes!

*edit: :wink: te laat.... Susan was eerder

Had de helpdesk ook hierover vanmorgen gesproken, had sowieso de 512gig gekozen van de note. 

 

Formulier ingevuld bij Samsung en aangevraagd, bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +21

@Cris_is top! Goed om te lezen!

 

@Reinleu, is het bij jou inmiddels ook gelukt?

Reageer