Beantwoord

Verlengdatum in 2100?Dat klopt niet.

• 28 februari 2018
  • 14 reacties
  • 353 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoihoi, ik heb net verlengt en aldus mijnkpn is mijn eerstvolgende verlengdatum in het jaartal 2100. Ik denk dat dit niet klopt 🤓

icon

Beste antwoord door Justin_ 3 maart 2018, 20:02

We willen je gewoon niet kwijt als klant, Sjors! 😉 Hiermee zijn we de komende 81 jaar, 9 maanden en 27 dagen verzekerd van jouw aanwezigheid bij KPN. :)

Even zonder gekheid: het systeem kan niet zo goed overweg met klanten die al verlengd hebben, maar waarvan het nieuwe abonnement nog niet is ingegaan. Daardoor krijg je deze datum. Zodra je nieuwe abonnement ingaat, zie je de juiste verlengdatum staan.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik denk dat dit je beloning is voor al je goede werk bij deze site....😁

Ideaal toch? Nooit meer tariefverhoging.....ik zeg...houden zo
Reputatie 7
Badge +15
Het is duidelijk dat jullie mij niet kwijt willen, aan de ene kant mag ik verlengen met een goed aanbod en aan de andere kant wordt wordt de verlengdatum zo ver mogelijk in de toekomst gezet.... Ik krijg nog net geen KPN-Pas thuisgestuurd zodat ik spontaan kan binnen kan komen om even een kopje koffie te drinken ;)

Er zijn trouwens bedrijven die mij wat langer willen houden....

....Ik denk niet dat ik dat contract ga overleven... 😂

Naja, ik dacht al dat het een slimme hack was om te voorkomen dat mensen per ongeluk twee keer verlengen ( 😛 ) maar ik had iets van, ik geef het voor de zekerheid even aan, ik rapporteer liever te veel dan te weinig potentiële bugs 🙂
Reputatie 7
Badge +22
We willen je gewoon niet kwijt als klant, Sjors! 😉 Hiermee zijn we de komende 81 jaar, 9 maanden en 27 dagen verzekerd van jouw aanwezigheid bij KPN. :)

Even zonder gekheid: het systeem kan niet zo goed overweg met klanten die al verlengd hebben, maar waarvan het nieuwe abonnement nog niet is ingegaan. Daardoor krijg je deze datum. Zodra je nieuwe abonnement ingaat, zie je de juiste verlengdatum staan.
Reputatie 7
Badge +13
wel een goede klanten binding kun je nooit overstappen 🤣
Reputatie 5
Badge +6

Haha! I wish 😉 Helaas krijg ik geen kortingen omdat ik actief ben op het forum - Wat ik wel krijg is een kijkje achter de schermen en wat leuke uitjes en zo nu en dan een goodiebag 🙂

Mijn motivatie is puur en alleen omdat ik wil helpen, wat trouwens ook het doel is van dit topic :)

En dan ook een contract voor onbepaalde tijd.....hahaha
Je hoeft geen uitleg te geven over wat je wel of niet krijgt hoor....lees met interesse mee en heel soms probeer ik ook iemand te helpen maar laat het graag over aan de ervaren personen zoals jij.

Wellicht is dit dan ook een beetje een blijk van waardering.
Reputatie 5
Badge +6
Het klopt inderdaad dat dat dit de ingangsdatum is. Alleen staat zowel in de bevestigingsmail en het contract de ingangsdatum van 28 februari expliciet vermeld.

Zie hieronder de informatie die gemeld is.

Contract:

Bevestigingsmail:

Mag ik zeggen dat eerst A wordt gezegd in alle communicatie inclusief het contract wat de uiteindelijke overeenkomst is en vervolgens een app iets anders gaat roepen en dit als de waarheid bevestigd wordt.

Begrijp mij niet verkeerd. Het gaat over een week of twee maar ik vindt het niet bepaald netjes om achteraf op deze manier stilzwijgend een andere datum die beter komt in een systeem te zetten.in mijn geval is het maar twee weken maar in andere situaties kan dit door een fout van degene die de overeenkomsten opmaakt een stuk erger zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het iPhone X fiasco.

Zoiets als dit wil ik om deze reden niet echt afdoen als een bugje of een vermoeden maar iets wat echt opgelost moet worden (en structureel ? )

Vodafone doet het tot mijn grote frustratie net zo.....ik zeg contract is contract en dat is de koopovereenkomst. De levering is niet de koopovereenkomst dus in deze situatie is KPN fout, net als Vodafone!

IK zit inmiddels in enorme procedures met Vodafone waar ik wel de lachende derde ben, want ze hebben me inmiddels laten gaan. Zit dan wel een afkoopregeling tegenover. Maar over de prijs zijn we het niet eens, SImpelweg omdat de leverdatum gekozen wordt als moment van start abonnement terwijl in het contract iets heel anders staat.

De discussie duurt voort
Reputatie 7
Badge +15
Inderdaad Dennis, de reden dat ik het hier aangeef is eigenlijk omdat ik wil dat KPN het beter doet, daarnaast wil ik eigenlijk ook KPN tegen zichzelf (met dit soort zaken) te beschermen.

Verder heb ik ook wat meer verbeterpuntjes rondom het proces waar ik later nog een topic over ga maken maar first things first 🙂
Reputatie 7
Badge +13

Kijk jij maar eens goed naar de einddatum! :P

je hebt zkkr een zaak die kpn niet wint 😛
Reputatie 7
Badge +15

Haha! I wish 😉 Helaas krijg ik geen kortingen omdat ik actief ben op het forum - Wat ik wel krijg is een kijkje achter de schermen en wat leuke uitjes en zo nu en dan een goodiebag (In de laatste zat een Film, een maatje en wat chocola met een leuk kaartje van 't team) 🙂

Mijn motivatie is puur en alleen omdat ik wil helpen, wat trouwens ook het doel is van dit topic :)

Kijk jij maar eens goed naar de einddatum! 😛
Reputatie 7
Badge +15
Ha, zeker! 🙂 Maar daarnaast is het zeker ook geen geheim. Als je ergens kan bijdragen kan je het gerust doen en als je mee leest en ervaring op doet is het ook helemaal goed (Zo ben ik hier ook begonnen 🙂 ).

Het belangrijkste is dat je plezier hebt in wat je doet 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Laat ik maar niet iets in mijn hoofd gaan halen, zeker met mijn doorzettingsvermogen 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hoihoi!

Ben ik weer! Nu staan er betere gegevens in maar ik heb weer een mooi conflict gevonden.

Einddatum volgens mijnKPN is: 08-03-2020
Einddatum volgens contract is: 28-02-2020

It might be me... But something does not match up 😉 Dat gezegd te hebben.... Als puntje bij paaltje komt kies ik gewoon wat het best uit komt (aka: contract 😛 )
Reputatie 7
Badge +15
Het klopt inderdaad dat dat dit de ingangsdatum is. Alleen staat zowel in de bevestigingsmail en het contract de ingangsdatum van 28 februari expliciet vermeld.

Zie hieronder de informatie die gemeld is.

Contract:

Bevestigingsmail:

Mag ik zeggen dat eerst A wordt gezegd in alle communicatie inclusief het contract wat de uiteindelijke overeenkomst is en vervolgens een app iets anders gaat roepen en dit als de waarheid bevestigd wordt.

Begrijp mij niet verkeerd. Het gaat over een week of twee maar ik vindt het niet bepaald netjes om achteraf op deze manier stilzwijgend een andere datum die beter komt in een systeem te zetten.in mijn geval is het maar twee weken maar in andere situaties kan dit door een fout van degene die de overeenkomsten opmaakt een stuk erger zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het iPhone X fiasco.

Zoiets als dit wil ik om deze reden niet echt afdoen als een bugje of een vermoeden maar iets wat echt opgelost moet worden (en structureel ? )
Reputatie 7
Badge +22
Datum in MijnKPN is correct, Sjors. Je hebt je telefoon 8 maart ontvangen toch? Dan is dat de datum dat jouw nieuwe abonnement is ingegaan.

Ik vermoed dat het systeem wat moeite heeft met pre-orders van mobiele toestellen. Vandaar dat de datum op jouw contract afwijkt.

Reageer