Beantwoord

Verlengen

• 12 juli 2015
  • 4 reacties
  • 3832 keer bekeken

Hallo,

Ik kan momenteel mijn abonnement verlengen en nu vraag ik mij af,

Als ik mijn abonnement nu verleng (5 maanden van tevoren), heb ik dan een dubbel abonnement of betaal ik maar 1 abonnement? En wanneer gaat dit nieuwe abonnement dan in?

mvg

Thomas

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 juli 2015, 20:12

Hallo,

Je betaald niet dubbel, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wat betreft wanneer het ingaat:

"Heb je je KPN abonnement verlengd voordat je oude KPN abonnement was afgelopen? Vanaf het moment van verlenging worden de voorwaarden van je oude abonnement gewijzigd in de voorwaarden van je nieuwe abonnement (denk aan het aantal minuten, de internetbundel en de maandprijs). Je oude abonnement loopt dus wel gewoon door, maar onder de nieuwe voorwaarden. Op het moment dat je oude abonnement is afgelopen, gaat vervolgens je nieuwe contractduur in.

Voorbeeld: loopt je oude abonnement op 1 december 2014 af, maar verleng je al op 1 november 2014 naar een 2-jarig KPN abonnement? Dan wijzigen de voorwaarden vanaf 1 november 2014, maar gaat je nieuwe contractduur op 1 december 2014 in. Je nieuwe einddatum van je contract is dan 1 december 2016." (bron)

Je kan verlengen via deze site of via de KS (0800-0105 of 1200 via je mobiele aansluiting)

Robin

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je betaald niet dubbel, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wat betreft wanneer het ingaat:

"Heb je je KPN abonnement verlengd voordat je oude KPN abonnement was afgelopen? Vanaf het moment van verlenging worden de voorwaarden van je oude abonnement gewijzigd in de voorwaarden van je nieuwe abonnement (denk aan het aantal minuten, de internetbundel en de maandprijs). Je oude abonnement loopt dus wel gewoon door, maar onder de nieuwe voorwaarden. Op het moment dat je oude abonnement is afgelopen, gaat vervolgens je nieuwe contractduur in.

Voorbeeld: loopt je oude abonnement op 1 december 2014 af, maar verleng je al op 1 november 2014 naar een 2-jarig KPN abonnement? Dan wijzigen de voorwaarden vanaf 1 november 2014, maar gaat je nieuwe contractduur op 1 december 2014 in. Je nieuwe einddatum van je contract is dan 1 december 2016." (bron)

Je kan verlengen via deze site of via de KS (0800-0105 of 1200 via je mobiele aansluiting)

Robin

Reputatie 7
Badge +24
Hi @ThomasvV

Welkom op het forum van KPN. Je gaat gelukkig niet dubbel betalen, zoals al heeft toegelicht zie ik 🙂. Je nieuwe abonnement gaat direct in en de maanden van je huidige contract worden bij je nieuwe contract opgeteld. Als je hier nog vragen over hebt of ik kan je ergens bij helpen, laat het me gerust weten 🙂.

Cindy 

ThomasvV schreef op 12 jul '15 om 19:58u
Hallo,

Ik kan momenteel mijn abonnement verlengen en nu vraag ik mij af,

Als ik mijn abonnement nu verleng (5 maanden van tevoren), heb ik dan een dubbel abonnement of betaal ik maar 1 abonnement? En wanneer gaat dit nieuwe abonnement dan in?

mvg

Thomas

Aansluitend een vraag, als ik in dit zelfde geval een lager maandbedrag heb geselecteerd, gaat bij ingang van het "nieuwe" abbonement dan ook het nieuwe maandbedrag in? 

Nu vroeg ik mij dus af als het aan de nieuwe voorwaarden word aangepast. Kan ik dan nog naar kpn met het toestel van het abonement dat ik heb verlengt voor de fabrieksgarantie?

Reageer