Beantwoord

Verlengen

• 9 februari 2016
  • 2 reacties
  • 329 keer bekeken

Beste KPN, 

Ik ben erachter gekomen dat ik mijn abonnement kan gaan verlengen. Op de site stond dat ik een aantal persoonlijke aanbiedingen kreeg. Deze zijn echter duurder dan precies hetzelfde KPN abonnement bij de PhoneHouse. Of ik nu de Samsung Galaxy S6 kies, of de iPhone, ze zijn allemaal duurder. Bij een aanbieding mag je er toch echt vanuit gaan dat deze goedkoper is dan wat er al te koop is. Wat kan hier aan gedaan worden? En als ik bij de PhoneHouse een KPN abonnement heb, kan ik deze dan in elke willekeurige winkel dat KPN verkoopt verlengen, of moet dat echt speciafiek bij de PhoneHouse? Bedankt

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 9 februari 2016, 06:56

Hoi,

Je kan gewoon verlengen via de phonehouse, echter moet je dan via hun site/winkel verlengen. 2 jaar later kan je wel weer bij de KPNWinkel (of een andere) verlengen.

Robin
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan gewoon verlengen via de phonehouse, echter moet je dan via hun site/winkel verlengen. 2 jaar later kan je wel weer bij de KPNWinkel (of een andere) verlengen.

Robin
Reputatie 7
Badge +24
; wat leuk dat je weer mag verlengen! Bij externe aanbieders zijn abonnementen of de toestellen hierbij soms goedkoper. Dit komt doordat zij groter/anders inkopen. Ik zie dat je al geïnformeerd heeft over het verlengen bij een externe aanbieder. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust! 

Reageer