Beantwoord

Verlengen

  • 2 March 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik heb momenteel een abonnement kpn zorgeloos standaard 2016 en betaal 27 euro pm voor mijn toestel.
Nu mag ik bijna mijn telefoon verlengen, alleen kan ik maar max 10 euro pm betalen voor mijn toestel bij een nieuw abonnement. Ik vind dit echt raar omdat meer betalen nooit een probleem was en ik nooit een wanbetaler ben geweest oid.
Is de enige optie die ik nu heb ineens 600euro betalen als ik een nieuw, duur toestel wil?
icon

Beste antwoord door huistijger 2 March 2019, 07:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @anoniem89
Tot €250,- heb je geen BKR registratie.
Dus je kunt altijd een goedkoper toestel uitzoeken.
Maar als je oude toestel nog goed is dan kun je ook een sim-only abonnement nemen dan ben je goedkoper uit dan een abonnement met toestel.
@huistijger die bkr registratie maakt me niet uit. Ik wil gewoon een van de nieuwste toestellen als ik mag verlengen. Mijn telefoon samsung s7 edge werkt niet meer optimaal. De batterij gaat nog geen halve dag mee. Dus sim only is helaas geen optie. Ik vraag me gewoon af waarom ik normaal wel gewoon een duurder toestel kon kiezen, maar nu ineens niet meer.
Reputatie 7
Badge +21
Dat kan wel hoor, maar dan moet je het formulier invullen, want boven de 250 euro is nu eenmaal een BKR registratie verplicht.
Als deze wordt afgekeurd, dan kan het dus niet☹️.

dat heeft de KPN niet beslist, maar de regering.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Anoniem, welkom op het forum. Allereerst wil ik graag benoemen dat we erg blij zijn met jou als klant. De regels zijn echter veranderd, er zijn nieuwe wetten gekomen waaraan wij ons dienen te houden. Dit houdt in dat een duurder toestel als een lening wordt gezien. Hier en hier kun je alles hierover lezen. Ik hoop dat alles zo duidelijk is. 🙂