Beantwoord

Verlengen - aanbiedingen duurder dan bij de concurrent

• 17 november 2017
  • 6 reacties
  • 443 keer bekeken

Mijn sim only abonnement loopt in januari 2018 af. Ik kan dus verlengen. Ik blijf graag bij KPN omdat ik alle producten van jullie heb maar jullie toestel + Abonnement aanbiedingen zijn relatief veel duurder dan bij de concurent. En echt een aanbieding vind ik het verlengvoorstel ook niet.
Geen trouwe Klanten korting ?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 november 2017, 13:38

Dag Funske50. Ik zou je dolgraag als klant behouden en in tegenstelling tot Wjb vind ik het natuurlijk wel een heel goed idee om merktrouw te zijn. 😉

Zoals je waarschijnlijk weet, omdat je al je producten bij ons hebt, bieden we onze klanten doorlopend voordeel met KPN Compleet. Als je bijvoorbeeld je vaste en mobiele diensten bij ons hebt dan krijg je elke €5,- korting op je factuur van mobiele telefonie, een extra zenderpakket en we verdubbelen het bel- en datategoed. Dat kan echt behoorlijk schelen.

De tip van Peter is er trouwens ook eentje om te onthouden. Bedrijven als Belsimpel opereren vaak internationaal. Daarom ze kunnen soms toestellen tegen iets goedkopere prijs aanbieden. Als je via zo’n bedrijf je abonnement afsluit ben je gewoon klant bij mij: alleen je toestel loopt via dat andere bedrijf.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Geen trouwe Klanten korting ?Dat is er helaas niet.
TIP: via Belsimpel kun je goedkoper een toestel krijgen in combinatie met een kpn-abonnement.
Reputatie 7
Mijns inziens is het nooit verstandig om als consument "merk-trouw" te zijn. Je moet volgens mij om je heen blijven kijken en zoeken naar de partij die jou de voor jou beste prijs/prestaties kan leveren. De éne keer kan dat KPN zijn, maar een ander keer wellicht een ander.
Volgens maakt het niet veel uit met de tarieven tussen KPN en Vodafone.
Een goede provider met service is me ook wel wat waard .
Heb zelf alles kpn
Reputatie 7
Badge +18
Dag Funske50. Ik zou je dolgraag als klant behouden en in tegenstelling tot Wjb vind ik het natuurlijk wel een heel goed idee om merktrouw te zijn. 😉

Zoals je waarschijnlijk weet, omdat je al je producten bij ons hebt, bieden we onze klanten doorlopend voordeel met KPN Compleet. Als je bijvoorbeeld je vaste en mobiele diensten bij ons hebt dan krijg je elke €5,- korting op je factuur van mobiele telefonie, een extra zenderpakket en we verdubbelen het bel- en datategoed. Dat kan echt behoorlijk schelen.

De tip van Peter is er trouwens ook eentje om te onthouden. Bedrijven als Belsimpel opereren vaak internationaal. Daarom ze kunnen soms toestellen tegen iets goedkopere prijs aanbieden. Als je via zo’n bedrijf je abonnement afsluit ben je gewoon klant bij mij: alleen je toestel loopt via dat andere bedrijf.
Reputatie 7
...in tegenstelling tot Wjb vind ik het natuurlijk wel een heel goed idee om merktrouw te zijn. 😉 Dus je wilt niet dat ik ooit een mobiel abonnement bij jullie af ga nemen? 😉

Reageer