Beantwoord

Verlengen abbonement

  • 20 February 2019
  • 6 reacties
  • 200 keer bekeken

Hallo

Kan ik ook een iphone krijgen als ik mijn abbonement verleng en uit welke modellen kun je meestal kiezen? En zijn het de nieuwste modellen of iets oudere en moet mijn sim.kaart ook in de nieuwe telefoon of kan ik die weggooien?

Mvg.robin
icon

Beste antwoord door huistijger 21 February 2019, 08:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Robinpinna
Klik onderstaande URL aan om alle telefoons en abonnementen te bekijken
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/smartphones?icid=toptaak4-mobielabonnement

Het zijn de nieuwste modellen, maar er zijn ook modellen van verleden jaar en meer terug.
De toestellen zijn wel allemaal nieuw.
Je kunt al vanaf 4 maanden voor einde contract gaan verlengen, neem je er een toestel bij dan krijg je deze direct, het nieuwe abonnement gaat in na einde van je oude abonnement.

Je kunt ook bellen met 0800 0105 of met 1200 als je toestel een KPN abonnement heeft, dan word je door een medewerker geholpen bij je keuze.

Als je oude toestel vrij nieuw is dan zal de simkaart wel passen, maar geen paniek je krijgt er een simkaart bij die altijd past. 🐱
Mijn advies is gooi nooit wat weg voordat je de nieuwe hebt en werkt.

Laat je even weten welk toestel het geworden is?
Reputatie 7
Hello @Robinpinna, welkom op het KPN forum. Wat goed dat onze @huistijger jou al veel bruikbare informatie heeft gegeven, topper!

Ik heb nog een kleine toevoeging, als je een nieuw toestel op afbetaling wilt aanschaffen moet je rekening houden met de Inkomsten en Lastentoets (ILT). Bij een toestelwaarde boven de € 250, - (daar zit je al snel op met een iPhone) telt de waarde die je gespreid betaalt als een krediet. Dit wordt ook geregistreerd bij BKR.

Ik snap dat dit allemaal veel informatie is om te verwerken. We helpen je graag bij het maken van een weloverwogen (toestel)keuze. Als je jouw forumprofiel aanvult met je; postcode, huisnummer en naam kan onze mobiele expert @Raymond. je verder helpen 🙂

We horen graag van je!
Reputatie 7
Joe @Robinpinna, heb je de post van huistijger en mij gelezen? We zien je graag weer terug 🙂
Reputatie 7
Hey hey, ik doe hier nog maar een poging. Kunnen we je nog helpen @Robinpinna? Laat het weten, we staan voor je klaar 🙂

Klantenservice,
Mijn abonnement mag verlengt worden volgens MijnKPN. Maar als ik op verlengen klik (en mijn nummer invoer voor het te ontvangen smsje voor persoonlijk aanbod) en uiteindelijk ook een nieuw toestel en abonnement uitkies werkt het niet. Als ik het uiteindelijk bevestig dan springt de pagina terug naar het beginscherm waar ik mijn abonnement kan verlengen en ik mijn nummer in moet voeren voor het te ontvangen smsje voor een gepersonaliseerd aanbod. Ik heb het 4x geprobeerd maar elke keer hetzelfde. Ik hoop niet dat ik nu 4 telefoons besteld heb.

kunt u mij hiermee helpen?

 

Reputatie 7

Hoi @Elmero, welkom op het KPN forum. Heel irritant dat het niet via MijnKPN lukt. Wees gerust, er zijn geen 4 mobiele telefoons onderweg naar jou ;) Dat houdt het systeem wel tegen, gelukkig! Je kunt hier direct met ons chatten over het vernieuwen (verlengen) van je abonnement. Geef dan via de chat assistent aan dat je een mobiele abonnement wilt verlengen, na nog wat persoonlijke gegevens te hebben uitgevraagd zal je worden doorgezet naar een chatmedewerker die voor jou aan de slag gaat, succes!  

Reageer