Beantwoord

Verlengen abbonoment niet gunstiger als bij nieuwe klant ?

• 19 januari 2016
  • 1 reactie
  • 357 keer bekeken

Ik zit bijna aan het einde van mijn abbonoment en krijg dus de optie om te verlengen. Alleen snap ik mijn voordelen niet zo goed in vergelijking met een nieuwe klant.
De genoemde voordelen zijn overal 4G, snap ik niet want ik heb nu ook overal 4G. 500mb extra. Ik heb al het 10GB abbonoment dus dat steld eigenlijk niks voor. Geen buitenbundelkosten voor internet. En als laatste, korting. De korting op je maandbedrag daar zou ik voor verlengen.

Maar de korting is eigenlijk niet waar. Of ik nou als verlengde klant of als nieuwe klant de zelfde abonnomenten met zelfde telefoon pak. De nieuwe klant krijgt netzogoed de korting en al die andere meuk. Het eenige wat je dan meer moet betalen zijn de aansluitkosten maar dat is logisch en een klein voordeel van een paar euros in eenmalige telefoon kosten.

Als vergelijking heb ik de iphone 6s plus 64GB gepakt voor 2 jaar. Deze kost je als nieuwe klant met zorgenloos premium 64€ (Normaal 74€ maar hier gaat 10€ korting vanaf omdat het kan) en een toestel prijs van 229€

Als trotse verlengede klant van 2 jaar kost het zelfde abbonoment me ook 64€ ( normaal ook 74€ maar omdat ik verleng, 10€ korting wat me op een zelfde maandbedrag brengt als een nieuwe klant) en een toestel prijs van 199€.

Als ik het goed zie ik mijn voordeel eenmalig 30 euro. Namelijk het eenmalige toestel bedrag.

Voor dit ongeveer zelfde abbonoment met 10GB en spoify betaal ik nu 45 euro de maand. Echt goedkoper wordt het er niet op.

Mijn vraag ik waar zit mijn korting als klant bij jullie ?

Groetjes Tom

icon

Beste antwoord door Cindy_ 21 januari 2016, 14:37

; welkom op het forum! Je geeft het zelf al aan. Ten opzichte van nieuwe klanten ben je goedkoper uit met je toestel en ontvang je 500MB extra. Heb je gezien dat je ook gebruik kunt maken van KPN Compleet wanneer je meerdere producten bij ons afneemt? Hieruit kun je ook nog voordelen halen. Wat je ook kunt doen is het toestel los aanschaffen en een sim only abonnement bij ons nemen. Vaak ben je dan net iets goedkoper uit! Uiteraard hoop ik dat je bij ons blijft als klant! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum! Je geeft het zelf al aan. Ten opzichte van nieuwe klanten ben je goedkoper uit met je toestel en ontvang je 500MB extra. Heb je gezien dat je ook gebruik kunt maken van KPN Compleet wanneer je meerdere producten bij ons afneemt? Hieruit kun je ook nog voordelen halen. Wat je ook kunt doen is het toestel los aanschaffen en een sim only abonnement bij ons nemen. Vaak ben je dan net iets goedkoper uit! Uiteraard hoop ik dat je bij ons blijft als klant! 

Reageer