Beantwoord

Verlengen abonnement

  • 13 november 2016
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Mijn mobiel is vandaag kapot gegaan, in februari loopt mijn abonnement af, wanneer kan ik een nieuw toestel uitzoeken? En kan dit dan ook met een andere bundel of blijft het gelijk aan deze?
icon

Beste antwoord door wjb 13 november 2016, 22:44

Je kunt 4 maanden voor de einddatum van jouw huidige abonnement "verlengen".
Je gaat dan een nieuw contract aan van 12 of 24 maanden direct aansluitend op jouw huidige contract.
Je ontvangt daarbij wel direct jouw nieuwe telefoon.

Denk er wel om dat die telefoons nog steeds niet echt waterdicht zijn. 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Je kunt 4 maanden voor de einddatum van jouw huidige abonnement "verlengen".
Je gaat dan een nieuw contract aan van 12 of 24 maanden direct aansluitend op jouw huidige contract.
Je ontvangt daarbij wel direct jouw nieuwe telefoon.

Denk er wel om dat die telefoons nog steeds niet echt waterdicht zijn. 🆒
Je kunt 4 maanden voor de einddatum van jouw huidige abonnement "verlengen".
Je gaat dan een nieuw contract aan van 12 of 24 maanden direct aansluitend op jouw huidige contract.
Je ontvangt daarbij wel direct jouw nieuwe telefoon.

Denk er wel om dat die telefoons nog steeds niet echt waterdicht zijn. 🆒
Top super bedankt!

Reageer