Beantwoord

Verlengen abonnement

  • 21 March 2019
  • 1 reactie
  • 204 keer bekeken

Beste KPN, waarom krijg ik als aanbod om mijn abonnement te verlengen hetzelfde abonnement maar dan duurder aangeboden? Ik ben al jaren klant (met meerdere pakketten zelfs). Het lijkt mij dat trouwe klanten beloond worden zoals bij de meeste organisaties? Bij voorbaat dank voor het doen van een beter voorstel. Mvg, een bijna (ex) Klant
icon

Beste antwoord door Joran 22 March 2019, 20:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerben, welkom op het forum! Sinds een aantal jaren maken we geen onderscheid meer in een actieaanbod voor nieuwe of bestaande klanten. Het aanbod is voor iedereen gelijk en daarom overzichtelijker en eerlijker. De huidige abonnementen kunnen duurder zijn dan het abonnement dat je nu hebt, maar verschillen waarschijnlijk wel in inhoud (MB's bijvoorbeeld). Ik ben bang dat ik daar niets aan kan veranderen. Je hoeft overigens niet per se te verlengen als je tevreden bent met het huidige abonnement. Dit blijft maandelijks doorlopen als je geen actie onderneemt. Alle klanten (zowel nieuw als bestaand) worden natuulrijk wel beloond met de voordelen van KPN Compleet.

Reageer