Beantwoord

Verlengen abonnement en wanhoop

  • 19 October 2019
  • 7 reacties
  • 193 keer bekeken

Hai,

Ik ben sinds 23 september pogingen aan het ondernemen om mijn mobiele abo verlengd te krijgen. Ik heb uiteindelijk op 12 oktober jl. via het callcenter een prima aanbod gehad voor verlenging. Het prima was vooral door de korting die ik kreeg a.g.v. het aanbod dat me eerder was gedaan.

Ik zou enkele dagen op mijn order moeten wachten omdat Hussel niet echt lijkt mee te werken. Ik heb inmiddels al enkele malen gebeld maar niks of niemand lijkt te weten wat de status is van mijn order. Iedereen die ik aan de lijn krijg ziet mijn conversatie staan, ziet ook wat het aanbod precies was maar niemand lijkt te weten wat de status van mijn order nu is. Dat is nu dus 1 week na dato. Ik heb gevraagd of de medewerkster die me het aanbod deed met mij contact op te nemen. Helaas is het nog oorverdovend stil. Wie kan me verder helpen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 22 October 2019, 19:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Als je jouw forum profiel nog niet ingevuld hebt, doe dat dan alsnog via deze pagina zodat een KPN medewerker direct jouw dossier kan bekijken.

De gegevens die als privé vermeld staan kunnen alleen door jou en de KPN moderator gelezen worden.

De bestelsysteem doet het daar niet bij kpn daarom weet ze het daar ook niet hoe het met bestelstatus is ik heb er ook last van sinds afgelopen zaterdag even een abonnement verleng ben een week verder en al paar keer contact gehad met kpn 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Piet de Dobber, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht! 

De achterliggende systemen willen inderdaad niet echt meewerken de afgelopen dagen. Maar dat moet ons er niet van weerhouden om ons best te doen voor jou en te controleren of we iets over jouw order kunnen vinden. Dus dat is ook wat ik wil gaan doen! Zou je daarvoor jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]Forum profiel[/url] willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? En indien je hem hebt, het ordernummer. Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Ik hoor graag van je!

@Bianca24 klopt inderdaad. Heb je een ordernummer voor mij (toevoegen aan je profiel)? Dan kan ik nogmaals voor je kijken!

@Susan_ Profiel is aangepast. Helaas heb ik dus geen ordernummer ontvangen tot op heden. Dat zou de zaak wellicht ook eenvoudiger maken. Ik heb via verschillende KPN-kanalen geprobeerd om de allervriendelijkste collega van je zover te krijgen om mij terug te bellen voor de orde die ik bij haar plaatste. Maar tot op heden dus nog geen succes.

Reputatie 7
Badge +21

@Piet de Dobber, bedankt voor de gegevens. Ik zie dat er vandaag alsnog een order is ingelegd. Heb je deze bevestiging en gegevens wél ontvangen? Daarnaast zal je nieuwe toestel, de Samsung S10 ook binnen 2 dagen binnen zijn ;)

Heb je hier nog vragen over?

Hallo Susan,

Klopt, heb een verlengd abo genomen. Ten lange leste tegen mijn zin eigenlijk maar ik heb begrepen dat een collega van je haar boekje ver te buiten was gegaan door mij een coulance korting aan te bieden van € 240,--.

Ik heb wel een klacht ingediend hierover want dit is bij mij geen service. Bij mijn werkgever worden onbevoegde toezeggingen wel degelijk nagekomen alleen je persoonsdossier wordt er niet beter van natuurlijk.

Je begrijpt dat ik nog altijd niet blij ben met wat KPN me geflikt heeft.

Reputatie 7
Badge +21

@Piet de Dobber, dat is inderdaad een aardig bedrag.. Ik zie dat de klachten lopen (twee inmiddels), dus ik wil me hier verder niet in mengen. Dat geeft vaak meer onduidelijkheden dan opheldering namelijk. Dus ik laat de klachtenafdeling je hierbij helpen, hopelijk komen jullie nog tot een gezamenlijke oplossing!

Reageer