verlengen abonnementen te duur

• 27 juli 2013
  • 2 reacties
  • 5222 keer bekeken

ik heb nu en flexibel abonnementje en ik betaal incl. bellen en smsen nog geen 20 euro per maand

ik zou graag weer de abonnementen terug zien waarbij je niet verplicht bel/sms bundels hebt

en ook een abonnement zonder internet zou leuk zijn aangezien ik op mijn telefoon alleen via wifi internet

dus gewoon mijn oude abonnementje verlengen en een X bedrag bijbetalen voor een nieuwe telefoon

zoals ik al bijna 15 jaar doe

de optie`s die ik nu heb bij KPN zijn 2X zo duur (of nog duurder)

als er niets bij KPN gaat veranderen hierin dan zal ik samen met vele anderen ook een andere aanbieder gaan kiezen

KPN was voor mij altijd een goede aanbieder

maar er zijn veel aanbieders die veel goedkoper zijn en ook niet slecht zijn momenteel

Mvg. Richard

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Gympie,

In eerdere berichten heb je aangegeven dat de abonnementen met ToestelLease niet de abonnementen waren die je voorkeur hadden. Er zijn nu de abonnementen zonder ToestelLease en ik heb nog de informatie die je mij destijds hebt gegeven. We willen uiteraard graag voor je kijken of er een mogelijkheid is om iets te vinden waar je weer mee verder kan. Indien je wenst kan ik ervoor zorgen dat we contact met je opnemen om te zien welke opties er voor je zijn.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

zodra er mogelijkheden zijn waarbij ik mijn eigen abonnementje kan verlengen en houden

en met bijbetaling een ander toestel kan krijgen mag je contact opnemen

als er geen abonnementjes komen zonder internet en zonder bel/sms bundels

voor de gebruiker die niet veel belt en internet gebruikt

heeft contact opnemen weinig zin lijkt me

de aanbiedingen die jullie doen kan ik ook zelf online bekijken

en deze zijn zoals ik al aangaf meer dan 2X zo duur als ik nu zit

in de KPN chat ben ik al goed geinformeerd in de mogelijkheden die er zijn voor mij.

deze opties zijn ver van aantrekkelijk voor de kleingebruiker die tog af en toe een nieuwe telefoon wil hebben

Mvg. Richard

Reageer