Beantwoord

Verlengen, dag te laat voor actie

  • 1 september 2018
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Heb een vraag wij kunnen binnen ons gezin beide 01-10-2018 verlengen mijn vrouw wil graag de Huawai P20 icm met de tablet actie deze tablet willen we in ons huis voor de aansturing van domotica gebruiken dachten 2 vliegen in 1 klap.

Gisteren bij informeren KPN horen wij dat de actie tot 30 september loopt en wij pers -1-10 verlengen kunnen mijn vraag was kan KPN hier niks mee doen om toch nog gebruik te kunnen maken van de actie het gaat om 1 dag, nee meneer dan kunt het beste contact opnemen met Huawai maar ik betwijfel of het lukt werd er gelijk achteraan verteld, vind dit wel zo een dooddoener naar meer als 20 jaar klant met 2 nummers en dan kan KPN niets voor ons betekenen. IK wou dit toch even plaatsen vond dit echt wel flauw van KPN als het nu 3 a 4 weken geweest was prima maar 1 dag kom op nou.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Roos79 1 september 2018, 10:38

@Richard116 het is een actie van HUAWEI die dus totaal los staat van KPN daarom kan KPN er niks in betekenen voor je.
Je moet namelijk de tablet bij HUAWEI aanvragen met je bon en serie nummer van toestel (meestal) bij HUAWEI
Je krijgt de tablet dus niet gelijk bij je abonnement verlenging en toestel maar pas enkele weken later nadat je dus zelf de aanvraag heb gedaan hiervoor.
Hier staan de actie voorwaarden
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/mkt/promotions/actievoorwaarden-huawei-tablet.pdf
En hier de veelgestelde vragen
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/mkt/promotions/veelgestelde-huawei-tablet.pdf
En op deze pagina helemaal onderin het actie formulier
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/free-tablet-with-the-p20-and-p20-pro/
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Richard116 het is een actie van HUAWEI die dus totaal los staat van KPN daarom kan KPN er niks in betekenen voor je.
Je moet namelijk de tablet bij HUAWEI aanvragen met je bon en serie nummer van toestel (meestal) bij HUAWEI
Je krijgt de tablet dus niet gelijk bij je abonnement verlenging en toestel maar pas enkele weken later nadat je dus zelf de aanvraag heb gedaan hiervoor.
Hier staan de actie voorwaarden
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/mkt/promotions/actievoorwaarden-huawei-tablet.pdf
En hier de veelgestelde vragen
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/mkt/promotions/veelgestelde-huawei-tablet.pdf
En op deze pagina helemaal onderin het actie formulier
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/free-tablet-with-the-p20-and-p20-pro/
Dat zal wel, ik blijf erbij KPN had hier best wat in kunnen betekenen met voorgaande acties was er ook vaak wel wat mogelijk. Wat ik zeg het gaat om 1 dag .
Reputatie 4
Badge +3
Hadden ze jouw een tablet moeten sponsoren dan?
Want nogmaals de tablets komen niet via KPN maar worden rechtstreeks geleverd vanaf HUAWEI.
Eerder verlengen kan administratief niet ik weet dat je bv bij de magenta buren tegen kosten vervroegd kan verlengen (dat kost je 71 euro)
Als klant lijken dingen simpel maar helaas is een bedrijf aan regels gebonden misschien heb je geluk en verlengen ze de actie maar dat laten ze vaak pas heel laat weten.
Nogmaals kan wel zijn vroeger was men veel meer klantgericht bezig en werd er een oplossing gezocht.
Dit is niet tegen jou bedoelt roos, ik heb het gevoel dat jij wel tegen mij bezig bent.
IK zie dat niet alleen bij KPN maar bij meerdere bedrijven dat de klant gerichtheid gewoon minder geworden is ondanks alle regels is er echt wel een oplossing te verzinnen voor zoiets dat weet jij ook wel.
Reputatie 4
Badge +3
Wat verwacht je dan voor oplossing?
Eerder verlengen is dus niet dat is zover ik weet administratief niet mogelijk omdat ze met die 4 maanden zitten.
Die tablets hebben ze niet zelf dus ze kunnen het ook niet op een andere manier regelen zodat ze hem toch kunnen toesturen.

Zulke acties zijn echt vanuit het toestel merk vandaan en zulk soort vragen worden dus echt zeer regelmatig gesteld omdat elke klant zichzelf wel een uitzondering vind om wat voor reden dan ook.
En echt het gaat vaker om maar 1 dag je zou dus kunnen kijken of je contact op kan nemen met HUAWEI die deze actie heeft bedacht of dat zei iets voor je kunnen betekenen dat is ben ik bang de enige manier.

En nee ik heb niks tegen je ik weet alleen dat providers hier gewoon niks mee kunnen dit zijn nu eenmaal acties van de telefoon merken.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Richard, bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp de situatie, het komt vaker voor dat een actie iemand net door de neus wordt geboord vanwege de datum. Echter, zoals Roos aangeeft, kunnen wij onze abonnementen niet eerder dan die 4 maanden laten verlengen omdat dit administratief gezien niet mogelijk is. Daarnaast heeft Huawei hier de touwtjes in handen, en zijn wij de tussenpersoon. Huawei geeft de actievoorwaarden door, waar helaas ook vaak een datum aan vastzit en wat niet oneindig doorloopt. Je beste kans is om met hun contact op te nemen hierover, niet geschoten is altijd mis. Maar KPN kan hierin niets voor je betekenen helaas.

Ik werk nu al een tijdje bij KPN en heb de afgelopen jaren niet meegemaakt dat eerder verlengen mogelijk is. Eerder was het wel 6 maanden wat nu naar 4 maanden is gegaan. Misschien was er daarvoor iets mogelijk, maar daar kan ik niet over oordelen.

Reageer