Verlengen duurder dan nieuw abonnement

  • 21 August 2019
  • 9 reacties
  • 2638 keer bekeken

Beste KPN,



Ik wil graag mijn huidige abonnement verlengen met daarbij een nieuw toestel (Samsung Galaxy s10). Nu betaal je als nieuwe klant bij KPN 21 euro per maand voor een toestelbundel, en bij verlenging 26 euro per maand voor hetzelfde toestel. Hoe kan het dat ik als trouwe klant meer moet betalen?



Vriendelijke groeten,

K1m1234

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Nieuwe klanten kringen tijdelijk een goedkoper abonnement.

Na een afgesproken periode betalen zij dan ook de volle mep.

Als het goed is, heb jij ook ooit van zo’n aanbieding geprofiteerd.
Reputatie 7
Badge +24
Hier lijkt de 5 euro tussen te zitten van KPN Compleet. Ben je compleet?
De 5 euro van KPN compleet is er bij allebij al af.
Gek dat het voordeliger is om nu te switchen van provider en over 2 jaar weer terug. Ik zou denken dat ze bestaande klanten willen behouden...
Reputatie 7
Badge +24
Dat is de normaalste zaak van de wereld bij vaste aansluitingen. Ik dacht dat da bij mobiel niet zo was...
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @K1m1234 Kun je iets verder toelichten wat je precies bedoelt? Het kan inderdaad zijn dat je als nieuwe klant een welkomstaanbieding krijgt, die het mogelijk verklaart. Bij een verlenging is dat niet aan de orde. Voor een toestel betaal je overigens altijd dezelfde kosten.
Badge
Helaas is het overal zo dat je meer betaald bij een verlenging. De toestelprijs is lager bij een nieuw abonnement. Bij Mobiel.nl 552 voor een s10 bij een nieuwe aansluiting bij een verlenging 100 euro duurder. Dit is echt niet normaal
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @K1m1234 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat alles iets duidelijker is geworden en als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag.
Reputatie 7
Badge +28
@K1m1234

Heb je inmiddels een nieuw abonnement afgesloten bij KPN?
Nee ik ga overstappen naar een andere provider