verlengen en leasen

• 1 juni 2013
  • 3 reacties
  • 5477 keer bekeken

ik wil graag verlengen en kopen

ik vind het jammer dat KPN de mensen niet zelf de keus laat of ze willen kopen met verlengen of leasen

als ik het goed begrijp heb ik nu weinig andere keus dan over te stappen naar een andere proifider als ik gewoon een simpel abonnementje wil hebben en een eigen telefoon wil bezitten

zonder dat ik 600 euro moet betalen voor een telefoon

als er nog een mogelijkheid is zonder lease dan hoor ik het graag

anders zal mijn keus na meer dan 10 jaar KPN een andere profider worden

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Gympie,

Uiteraard willen we jou als trouwe klant niet kwijt.

Zomers lanceren we doorgaans onze nieuwe producten en diensten. Het is heel goed mogelijk dat daar toch een propositie bij zit die voor jou interessant is.

Met vriendelijke groet,

Jemy

ik begrijp niet goed waarom het vertrouwde en simpele verlengen van abonnement naar keuze en bijbetalen voor een telefoon is verdwenen ?

hoe ik ook reken LEASE is voor mij en vele anderen altijd te duur omdat de telefoon geen eigendom word

mij is in de KPN winkel in meppel verteld dat dit is gedaan omdat er te veel ongebruikte telefoons in de la blijven liggen

mijn telefoons worden altijd doorgegeven aan anderen

als KPN mij een goed bod zou doen verkoop ik ze ook met alle plezier terug als ik een nieuwe koop

ik heb verder nog nooit klachten over mijn mobiele telefoons of abonnement van kpn gehad

maar als de voor mij vertrouwde en makkelijke constructie niet terug komt

kan ik zelf niet een goede reden bedenken om bij KPN te blijven

Reputatie 7
Badge +11
Beste Gympie,

Ik begrijp uit je bericht dat je een goede aanbieding wil hebben maar dat de ToestelLease niet de vorm van abonnement is waar je jezelf in kunt vinden.

Graag willen wij toch voor je kijken welke de mogelijkheden voor je zijn en om dat te doen vraag ik je graag of je mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe kunt sturen.

Ik hoor graag van je,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer