Beantwoord

Verlengen in winkel

  • 29 March 2019
  • 2 reacties
  • 1500 keer bekeken

Beste medewerk(st)er van KPN,

Vanaf morgen mag ik verlengen en aangezien ik tevreden ben met KPN wil ik dat ook zeker doen, maar nu vroeg ik mij af; Als ik mijn abonnement verleng in de KPN winkel, krijg ik dan direct de telefoon mee? Of wordt deze alsnog naar huis verstuurd indien deze telefoon op voorraad is?

Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk mijn nieuwe telefoon in handen hebben, te ongeduldig om een weekend te moeten wachten!

Alvast heel erg bedankt,
A Groenheijde
icon

Beste antwoord door PeterG 29 March 2019, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Het kan ook in de winkel. Kan ook een onafhankelijke winkel zijn; hoeft niet persé een KPN winkel te zijn. Toestel (en lening) loopt dan via hen en zij kunnen ook zorgen voor verlengen van je contract. Dat gaat pas in aansluitend op je huidige contract. Toestellening gaat direct lopen.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Amber, welkom hier. Peter legt dit goed uit. Voor de duidelijkheid, in een KPN winkel kun je een toestel zeker meekrijgen wanneer deze op voorraad is. Dit is, zover ik weet, ook het geval bij onafhankelijke winkels.