Beantwoord

Verlengen met een sim-only

• 5 juli 2018
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste KPN,

Mijn abonnement loopt over enkele dagen af, maar deze zou ik nog even door willen laten lopen. Ik ben namelijk gewoon nog tevreden met het huidige toestel. Nu heb ik een abonnement waarbij de toestelprijs nog in de totale maandprijs zit, (KPN 2015) waardoor het door laten lopen van een abonnement niet erg voordelig voor mij is. Ik zou dan namelijk nog steeds voor het toestel betalen terwijl deze is afbetaald.
Ik wil nog even wachten op de nieuwe telefoons die later dit jaar uitkomen dus om nu een sim-only af te sluiten waar ik vervolgens eerst een jaar aan vast zit is ook niet erg handig momenteel.

Nu lees ik het een en ander over een sim-only abonnement waarbij de looptijd komt te vervallen, speciaal voor deze oude abonnementen. De toetselprijs kan namelijk niet van het huidige abonnement gehaald worden. Zou ik daarvoor in aanmerking komen? Ik zag dit toevallig in het volgende topic, maar deze is vermoedelijk al gesloten :-)
(https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/sim-only-zonder-looptijd-452393/)

Alvast bedankt voor een reactie!

Gr.
Stephan
icon

Beste antwoord door Alex_P 8 juli 2018, 14:29

Hi Stephan90, welkom op het forum. Het komt inderdaad voor bij oudere abonnementen, hier hebben we gelukkig een oplossing voor. Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Stephan90, welkom op het forum. Het komt inderdaad voor bij oudere abonnementen, hier hebben we gelukkig een oplossing voor. Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Inmiddels aangevuld 🙂 dank voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +19
Heb je een privébericht gestuurd.

Reageer