Beantwoord

Verlengen mobiel abbo..

  • 9 April 2019
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Al jaren zit ik bij kpn .Altijd goed gegaan met verlengen .. maar deze keer niet .. Mijn abbo loopt af op 8 augustus 2019 . 4 maand van te voren kan ik verlengen .Dus had in mijn agenda gezet mobiel verlengen op 9 april 2019 .Dat stond ook altijd als datum in MIJN KPN . Zelf 3 weken terug toen ik belde over iets anders wat niet goed ging wees de medewerker me erop of ik wist dat ik per 9 april 2019 mijn abbo mobiel weer kon verlengen .Dus ik vanmorgen naar de kpn winkel om mijn abbo te laten verlengen .Tot mijn stomme verbazing kon dat niet .Dus ik zei dat klopt niet .Toen liet hij me zien dat het pas op 11 april 2019 kon. Vind het een beetje raar want al maanden stond in mijn kpn 09-04-2019 als verlengdatum . Dus ik op mijn kpn nog eens gekeken in de winkel en jahooooor daar stond nj ook 11 april .. Nu wil ik wel eens weten waarom dat veranderd is van 9 april 2019 naar 11 april 2019 ????? Want daar konden ze me geen antwoord nemen en ook niet toen ik naar de klantenservice er over belde daarnet .Vanaf mijn verlenging 2 jaar terug heeft er altijd 9 april als verlengdatum gestaan .graag hoor ik van jullie . Mvg
icon

Beste antwoord door Nadia 10 April 2019, 21:27

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @An53 , ik vind dit punt geen probleem te noemen, wat is nu 2 dagen, theoretisch heb je gelijk, maar om daar nu zo'n punt van te maken, er zijn ergere dingen in de wereld.
Je mag trouwens verlengen, het hoeft niet.
Het kan best zijn dat je huidige abo nog prima voldoet en een ander abo minder mogelijkheden heeft of duurder is.
Succes met je beslissing.☺️
Reputatie 7
Hey @An53, welkom op het KPN forum. Terechte vraag. Ik snap de teleurstelling en verwarring goed. Ik leg het hier graag uit. 4 maanden zijn geen kalendermaanden, we berekenen een maand in het (gem) aantal dagen per maand. De contract einddatum is de laatste dag van het contract, en dus een tot en met datum. Het huidige contract van 24 maand is 09-08-2017 gestart en loopt t/m 08-08-2019 (ofwel tot 09-08-2019). Verlengen kan vier maanden voor einde contract, wat gelijk is gesteld 4 x 30 = 120 dagen om problemen met bijvoorbeeld februari van 28 dagen te voorkomen. Als je 120 dagen verminderd van de einddatum van je contract, kom je op 11 april 2019 uit.

Waarom dit eerder op 09-04-2019 in je MijnKPN heeft gestaan is bijzonder. Ik heb het voor je nagevraagd maar we hebben recentelijk niets gewijzigd in de achterliggende systemen.

Ik hoop dat ik hiermee de situatie iets meer heb verduidelijkt. Morgen is dé dag dat je eindelijk mag verlengen 🙂 Je kunt daarvoor ook in je MijnKPN account terecht, of via de klantenservice! Als je nog vragen hebt laat het weten! We staan hier voor je klaar.
Nu snap ik het beter.en ja waarom er eerder al maanden 9 april stond als verlengdatum in mijn kpn zal dan een raadsel blijven . Die datum had ik vorig jaar al in mijn agenda gezet zodat ik het niet zou vergeten nadat ik gekeken had op mijn kpn .

Bedankt voor uw reactie
Reputatie 7
Graag gedaan @An53 Welk toestel is het geworden? Of ga je voor een voordelige Sim Only? 😃

Reageer