Ik heb ongeveer 4 maanden een voorstel ontvangen vanuit KPN om min mobiele abonnement te verlengen. Nu keek ik daar gisteren ( :-) naar en zag dat mijn contract 19-10-2021 afloopt. Ik ben omgezet van Telfort naar KPN.
Ik heb daar nu enkele vragen over:
- Als ik niet verleng ben ik dan dadelijk niet meer telefonisch bereikbaar?
- Op dit moment kan nog geen MB’s delen. Is dat straks wel mogelijk als ik voor een verlenging zou kiezen en mijn vrouw ook?
- Ik zie ergens staan, als je ook internet/actieve-TV van KPN hebt, je een voordeel van € 7,50 kunt krijgen. Maar deze zie ik niet terug op het aanbod.
- Mijn internet/actieve-TV waren eerst ook Telfort, maar door de overname is dat nu ook KPN. Dus kan ik dan van alle voordelen profiteren of dien ik daar ook nog iets in te wijzigen?
Mochten er gegevens nodig zijn dan wil ik die best als pm toesturen.
Beste antwoord door Nick83
Bekijk origineel