Beantwoord

Verlengen mobiel abonnement

  • 13 October 2021
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Badge

Ik heb ongeveer 4 maanden een voorstel ontvangen vanuit KPN om min mobiele abonnement te verlengen. Nu keek ik daar gisteren ( :-) naar en zag dat mijn contract 19-10-2021 afloopt. Ik ben omgezet van Telfort naar KPN. 

 

Ik heb daar nu enkele vragen over:

  1. Als ik niet verleng ben ik dan dadelijk niet meer telefonisch bereikbaar?
  2. Op dit moment kan nog geen MB’s delen. Is dat straks wel mogelijk als ik voor een verlenging zou kiezen en mijn vrouw ook?
  3. Ik zie ergens staan, als je ook internet/actieve-TV van KPN hebt, je een voordeel van € 7,50 kunt krijgen. Maar deze zie ik niet terug op het aanbod.
  4. Mijn internet/actieve-TV waren eerst ook Telfort, maar door de overname is dat nu ook KPN. Dus kan ik dan van alle voordelen profiteren of dien ik daar ook nog iets in te wijzigen?

Mochten er gegevens nodig zijn dan wil ik die best als pm toesturen.

icon

Beste antwoord door Nick83 13 October 2021, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

1. Je abonnement blijft gewoon doorlopen. De toestelkosten, indien van toepassing, vervallen. 

2. Na verlengen kunt u inderdaad mb's delen.

3. € 7,50 korting is bij het duurste abonnement. Bij het minder dure abonnement krijgt u 5 euro korting. Bij de goedkoopste abonnementen € 2,50.

4. Als u het mobiele abonnement verlengt, dan verandert er aan het thuis abonnement niets. U krijgt dus ook geen extra korting op het thuis abonnement die u nu nog niet heeft.

Reputatie 7
Badge +24

Let op: u heeft nu misschien dubbele data. Na verlengen bestaat dat niet meer.

Ongebruikte mb's worden nu meegenomen naar de volgende maand, na verlengen niet meer.

Badge

Hoi Nick83,

 

Als ik jou dus goed begrijp veranderd er dus, bij verlenging van de 2 mobiele abonnementen, niets voor de thuis situatie. Wij ontvangen daar nu namelijk € 5,00 korting per maand op en zou zonde zijn als dat zou komen te vervallen.

Zie je reactie graag tegemoet.

Reputatie 7
Badge +19

1. Je abonnement blijft gewoon doorlopen. De toestelkosten, indien van toepassing, vervallen. 

2. Na verlengen kunt u inderdaad mb's delen.

3. € 7,50 korting is bij het duurste abonnement. Bij het minder dure abonnement krijgt u 5 euro korting. Bij de goedkoopste abonnementen € 2,50.

4. Als u het mobiele abonnement verlengt, dan verandert er aan het thuis abonnement niets. U krijgt dus ook geen extra korting op het thuis abonnement die u nu nog niet heeft.

Van Punt 4 is dan inderdaad sprake @Aspire 

Badge

1. Je abonnement blijft gewoon doorlopen. De toestelkosten, indien van toepassing, vervallen. 

2. Na verlengen kunt u inderdaad mb's delen.

3. € 7,50 korting is bij het duurste abonnement. Bij het minder dure abonnement krijgt u 5 euro korting. Bij de goedkoopste abonnementen € 2,50.

4. Als u het mobiele abonnement verlengt, dan verandert er aan het thuis abonnement niets. U krijgt dus ook geen extra korting op het thuis abonnement die u nu nog niet heeft.

Van Punt 4 is dan inderdaad sprake @Aspire 

Sorry als ik het nog niet helemaal snap. Maar de korting van € 5,00 blijft dus gewoon gehandhaafd bij een eventuele verlenging van de mobiele abonnementen.

Reputatie 7
Badge +19

Ja, die korting blijft. Als jij niks wijzigt aan het vaste abonnement blijft die korting gewoon.