Beantwoord

Verlengen, nee dank u!

• 26 april 2012
  • 3 reacties
  • 7661 keer bekeken

Morgen loopt mijn abonnement af, dus vandaag naar de KPN winkel om te vragen naar de mogelijkheden. Tot mijn verbazing werd mij verteld dat de enige mogelijkheid voor een abonnement + Iphone4S een webXL abonnement is. Dat zou mij 24x40 euro + 279 voor de telefoon kosten. 

Omdat ik vrijwel overal wifi beschikbaar heb, is een XL abonnement niet nodig. Maar een BSW is niet te krijgen in de winkel of de KPN website, dit in tegenstelling tot allerlei webshops, waar de 4S telefoon wel is te krijgen met een Bel SMS Web abonnement. 

Het vergelijken van alle abonnementen en aanbieders via bellen.com levert een aardig beeld op. Verlengen is het duurst van alle opties. Overstappen, opzeggen en opnieuw aanmelden....alle opties zijn goedkoper. Het zou mij 200 euro extra kosten (op basis van 24 maanden) om gewoon via KPN te verlengen. Nu ben ik tevreden met de diensten en het netwerk, maar dat is me geen 200 euro extra waard!

Mooie manier om klanten te binden....

icon

Beste antwoord door Cornelis 27 april 2012, 08:42

Beste Laurens,

KPN vind het niet belangrijker om nieuwe klanten te krijgen dan de bestaande klanten te behouden.

Zoals gezegd vind ik het vreemd dat u maar een optie is aangeboden, vandaar mijn aanbod om u van dienst te zijn.

Ik had graag iets voor u willen betekenen en wie weet samen een fijne oplossing kunnen vinden.

Het spijtig vindend dat u eventueel KPN gaat verlaten blijft mijn aanbod aan u staan en verwijs ik naar mijn eerdere bericht omtrent uw gegevens.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste I_meer,

Vreemd om te horen dat u maar een mogelijkheid bent aangeboden.

Graag zou ik voor u willen kijken wat de mogelijkheden zijn en zien wat we voor u kunnen betekenen.

Ik vraag u graag om mij via een privebericht uw klantnummer en mobiele nummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Dank voor het snelle antwoord. Er zijn mij meerdere opties aangeboden. Echter, al de geboden mogelijkheden lagen qua prijs en specificaties niet binnen het voor mij interessante spectrum. Ik kan begrijpen dat KPN als aanbieder niet alle gewenste combinaties wil leveren. Het is mij echter volstrekt onduidelijk waarom kpn zelf bepaalde opties niet kan aanbieden terwijl een algeme belshop dit wel kan (mèt een KPN abonnement). Daarnaast vind ik het, net zoals velen met mij, gezien de reacties op dit forum, storend dat een werven van nieuwe klant belangrijker wordt gevonden dan een het behouden bestaande klant. Dat blijkt tenminste uit een vergelijking in prijzen voor abonnementen tussen verlengen en nieuwe contracten. Ik vrees dat KPN opniew één klant armer is geworden.

Met vriendelijke groet,

Laurens

Reputatie 7
Badge +3
Beste Laurens,

KPN vind het niet belangrijker om nieuwe klanten te krijgen dan de bestaande klanten te behouden.

Zoals gezegd vind ik het vreemd dat u maar een optie is aangeboden, vandaar mijn aanbod om u van dienst te zijn.

Ik had graag iets voor u willen betekenen en wie weet samen een fijne oplossing kunnen vinden.

Het spijtig vindend dat u eventueel KPN gaat verlaten blijft mijn aanbod aan u staan en verwijs ik naar mijn eerdere bericht omtrent uw gegevens.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer